اخبار داغ

مدیر اجرایی مجمع خیریه صابرین زاهدان خبر داد

فروش محصولات تولیدی مددجویان راهی به سوی خودکفایی

فروش محصولات تولیدی مددجویان راهی به سوی خودکفایی
مدیر اجرایی مجمع خیریه صابرین زاهدان گفت: تولید محصول توسط مددجویان تحت پوشش و فروش آن ها علاوه بر خودکفا شدن مددجویان، راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آصف مهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: با حضور مربیان رشته های مختلف هنری و صنایع دستی در موسسه خیریه صابرین از ماه های اخیر آموزش رایگان به مددجویان آقا و بانو انجام می شود که هم اکنون با راه اندازی کارگاه های کوچک در این موسسه کار تولید آغاز شده و با فروش محصولات علاوه بر تامین معیشت خانواده های مددجویان، درآمدی نیز برای فروشندگان به وجود آمده است.

وی ادامه داد: ما همچنان نیازمند حضور و فعالیت مربیان و مدرسان رشته های مختلف می باشیم که با آموزش مددجویان کمی به وضعیت اقتصاد و معیشت آنها شود.

آصف مهر گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است که می توان با فعالسازی اینگونه فعالیت های تولیدی جامعه عمل به آنها پوشاند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر محصولات تولیدی با همکاری مسئول مجتمع لادیز، پنج شنبه و جمعه هر هفته در غرفه هایی به مردم عرضه می شود اما با این حال نیازمند داشتن یک غرفه دائمی در یک مکان مشخص برای فروش تولیدات مددجویان می باشیم و امیدواریم خیرین و مسئولان کمک لازم را در این زمینه به این خیریه انجام دهند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه