اخبار داغ

همسفر با زائران کمیجانی در سرزمین نور+تصاویر

همسفر با زائران کمیجانی در سرزمین نور+تصاویر
زائران راهیان نور شهرستان کمیجان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان زائران راهیان نور شهرستان کمیجان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان ,

سرهنگ پاسدار رشید اکبری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در دورانی که دشمنان می‌خواهند فرهنگ دفاع مقدس و رشادت و جانفشانی شهدا در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در جامعه کم‌رنگ و به فراموشی سپرده باید هوشیار عمل کرده و به مقابله با این توطئه و ترفند دشمن بایستیم.

,

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای ماندگار به نسل جوان امروز گفت: اردوهای راهیان نور در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجوی و خانوادگی در زمان‌های مختلف به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بهترین راهکار برای ترویج این فرهنگ است.

,

اکبری تصریح کرد: بسیجیان شهرستان کمیجان در قالب دو گروه ۵۰ نفره در مدت ۳ روز از موزه دفاع مقدس همدان، مناطق عملیاتی ارتفاعات بازی‌دراز، بیمارستان قصرشیرین، مرز خسروی، یادمان شهدای پاوه، پادگان ابوذر، یادمان مرصاد، زیارتگاه احمدبن اسحاق بازدید کردند و از خاطرات راوی رزمنده هشت سال دفاع مقدس استفاده نمودند.

,

تصاویر زیر بازدید کاروان مردم شهرستان کمیجان و شهر میلاجرد از مناطق عملیاتی غرب کشور است که برای این پایگاه خبری ارسال شده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه