اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم:

مشکل ما مسائل داخل قهوه‌خانه ها می باشد نه خود آن‌ها/ پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران یک پروژه ملی است

مشکل ما مسائل داخل قهوه‌خانه ها می باشد نه خود آن‌ها/ پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران یک پروژه ملی است
نماینده شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران یک پروژه بزرگ و ملی می باشد که با پرداخت ۱۳ میلیارد به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی از ۳۱ شهریورماه، بیان داشت: پیش از آن‌هم حملات صدام حسین شروع شده بود، و صدام یک انسان بعثی و یهودی‌الاصل معتقد به دیکتاتوری و سکولاریسم بود، چرا که او در ظاهر نماز می خواند اما افکار او سوسیالیستی بود که توسط انگلستان به صدام تحمیل می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه بابیان اینکه در آن زمان به دلایل مشکلات موجود وضعیت مالی کشور بسیارخراب بود، گفت: در این هنگام صدام اعلام کرد که چند روزه به تهران می رسد و سعی کرد مراکز اقتصادی و فرودگاه‌ها را بمباران کند و اعلام کرد جنگ قادسیه دوم در پیش است، اما ریشه اصلی این جنگ دشمنان انقلاب و اسلام بودند، چرا که آمریکا، شوروی آن زمان، انگلیس و اسرائیل از اتحاد تشیع می ترسیدند.

,

حجت الاسلام والمسلمین با تشبیه اهداف دشمنان در مسائل ذکر شده و مشکلات امروز منطقه، اذعان داشت: امروزهم شما در شهادت شهید حججی مشاهده کردید که با بمباران آمریکا در سوریه و شهادت جمعی از افراد ارتش سوریه و تخریب مواضع آن‌ها داعش توانست به آن منطقه حمله کند و بعد از شهادت جمعی از مدافعان، شهید حججی را اسیر و او را به شهادت برسانند.

,

وی همچنین باتاکید براینکه ایران بعد از جنگ دارای ۶ بخش و قدرت نظامی در کشور شد، تشریح کرد: اگر اکنون یکی از قدرت‌های نظامی در جهان نباشیم، در خاورمیانه یکی از ابرقدرت‌های نظامی هستیم و البته باید بدانیم دشمن همیشه در کمین ماست و در تفکر از بین بردن اسلام و شیعیان می باشد.

,

نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم در رابطه با مسئله قهوه‌خانه‌ها در سطح شهرستان، اظهار داشت: همانطور که گفته شد حجت الاسلام والمسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان، رئیس ستاد امر به معروف بهارستان می باشد و بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان، مهدی علمدار فرمانده سپاه بهارستان و دیگر ارگان‌ها از اعضای ستاد می باشند و سعی بر این است که در برابر قهوه‌خانه‌های غیرمجاز مقابله کنند.

,

وی با اشاره به اینکه با وجود قهوه‌خانه‌ها مشکلی نداریم بلکه با مسائلی که در آن ایجاد می کنند، مشکل داریم، تبیین کرد: ما به عنوان عوامل اجرائی امر به معروف در برابر این مسائل ایستادگی خواهیم کرد و شهروندان بدانند که این مسائل معنایی در شهرستان عاشورایی ما ندارد.

,

حجت الاسلام والمسلمین صفایی در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران، تشریح کرد: پروژه سه راه آدران با پرداخت ۱۳ میلیارد به بهره برداری خواهد رسید و تمام ادارات باید برای اتمام ساخت آن کمک کنند و هیچ کس نباید در برابر آن مانع شود، چرا که اگر کسی بخواهد مانع شود در برابر آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد.

,

وی در پایان باتوجه به اینکه پروژه‌های بسیاری در شهرستان در حال پیگیری می باشد، افزود: هیچکس نباید در برابر پیشرفت و انجام پروژه‌ها همچون تصفیه خانه بهارستان که ساخته خواهد شد، ایستادگی کند، چرا که این مسائل مصوب شده‌اند و همه باید برای ساخت آن‌ها کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه