اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور:

آزمون‌های خوشنویسی انجمن خوشنویسان اسلامشهر برگزار می‌شود

آزمون‌های خوشنویسی انجمن خوشنویسان اسلامشهر برگزار می‌شود
هم‌زمان با سراسر کشور آزمون‌های خوشنویسی انجمن خوش نویسان شهرستان اسلامشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در روزهای پنجشنبه و جمعه، دوم و سوم شهریور ماه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلیل قاسمی رئیس انجمن خوشنویسان اسلامشهر در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر اعلام کرد: این انجمن در طول سال سه دوره آزمون برگزار می‌کند این آزمون به صورت یکپارچه و هم زمان و با سؤالات واحد در شعب سراسر کشور زیر نظر دفتر مرکزی انجمن خوش نویسان ایران برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گفت‌وگو با اسلامشهرخبر, اسلامشهرخبر, ,

وی ادامه داد: این امتحانات تنها آزمون‌های معتبری هستند که در بخش خوش‌نویسی در سطح کشور برگزار و به قبول‌شدگان مدرک رسمی اعطا می گردد.

,

استاد قاسمی تصریح کرد: چنانچه هنرجویان دوره آموزشی چهارساله خوشنویسی را گذرانده و در آزمون‌های مذکور فارغ‌التحصیل شوند، می‌توانند با ارائه مدرک ممتاز، فوق ممتاز و یا استادی، از طریق حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد، به ترتیب مدارک معادل لیسانس، فوق‌لیسانس و یا دکترا اخذ نموده و از مزایای آن از قبیل بیمه هنرمندان -بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی - بیمه تکمیلی، عضویت در صندوق حمایت از هنرمندان و... بهره‌مند شوند.

,

قاسمی اضافه کرد: انجمن خوشنویسان شعبه اسلامشهر نیز هم‌زمان با شعب سراسر کشور این آزمون‌ها را در روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم شهریورماه، در کلیه سطوح و دوره‌ها زیر نظر دفتر مرکزی انجمن خوش نویسان ایران برگزار می‌نماید.

,

وی افزود: هنرمندان و هنرجویانی که جهت اخذ مدرک معتبر، تمایل به شرکت در این آزمون‌ها را دارند، می‌توانند حداکثر تا پایان مردادماه به انجمن خوشنویسان واقع در خیابان کاشانی، ابتدای خیابان ابوذر، کتابخانه استاد مطهری مراجعه نمایند.

,

وی اظهار کرد: این آزمون‌ها در حضور ناظرین و بازرسان دفتر مرکزی انجمن خوش نویسان ایران و انجمن اسلامشهر در ۱۶ دوره (۱۳ دوره برای خط درشت و ۳ دوره برای خط ریز تحریری) برگزار و پس از یک ماه نتایج از طریق سایت رسمی انجمن خوشنویسان ایران اعلام می‌شود، لذا علاوه بر اعطای گواهینامه رسمی به قبول‌شدگان، از نفرات برتر نیز تجلیل می‌شود.

,

رئیس انجمن خوشنویسان اسلامشهر اعلام کرد: همه علاقه‌مندان و هنرجویان می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت نمایند و تفاوتی نمی‌کند که در کدام آموزشگاه یا موسسه آموزش‌دیده و یا حتی به صورت شخصی با تلاش و ممارست خود به مراحلی رسیده و توانمندی‌هایی کسب کرده‌اند می‌توانند در امتحانات شرکت نمایند.

,

وی با بیان اینکه هنرجوها در زمان برگزاری آزمون یکی از بهترین و باشکوه‌ترین لحظات هنری خود را سپری می‌کنند خاطرنشان کرد: گرچه هنرجویان با شرکت در این آزمون‌ها در یک فضای کاملاً متفاوت با یکدیگر به یک رقابت جدی هنری پرداخته و توانایی‌های خود را در معرض نمایش گذاشته و نهایتاً با اخذ گواهینامه تعیین سطح می‌شوند.

,

قاسمی تصریح کرد: موضوع تنها برگزاری و شرکت در یک آزمون ساده نیست بلکه یک گردهمایی باشکوه هنری و یک عرصه عشق و دلدادگی است که هنرجویان با شور و نشاط و اشتیاق وصف‌ناپذیری، پس از مدت‌ها صرف زمان و تلاش در این عرصه، دورهم آمده و تعلیمات و توانمندی‌ها خود را با یکدیگر به چالش می‌کشند.

,

این هنرمند اذعان کرد انجمن خوشنویسان اسلامشهر با همکاری مطلوب و سازنده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همچنین تعامل سازنده و مساعدت ارزنده برخی نهادها از جمله شهرداری محترم و اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر با بیش از ۲۳ سال است که در امر آموزش، ترویج و توسعه‌ی هنر قدسی خوشنویسی فعالیت داشته است.

,

قاسمی عنوان کرد: این انجمن با دارا بودن بیش از ۳۰ مدرس و 110 عضو فارغ‌التحصیل در مقاطع ممتاز و فوق ممتاز و استادی از کلیه هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر زیبا و اصیل خوشنویسی -خط درشت_کلیه خطوط و خط ریز خودکاری- و تذهیب و نگارگری دعوت به عمل می‌آورد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به نشانی: خیابان آیت اله کاشانی، ابتدای خیابان ابوذر، جنب کتابخانه شهید مطهری مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۶۱۴۵۰۴۴ تماس حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه