اخبار داغ

حرکت شاد جناب نماینده یزد!

معرف گزینه وزارت نیرو مخالف وزیر شد!

معرف گزینه وزارت نیرو مخالف وزیر شد!
امروز موسوی نماینده یزد و اشکذر که بیطرف را برای وزارت نیرو به رئیس جمهور معرفی کرده بود خود به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی نیرو پشت تریبون مجلس رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا، امروز موسوی نماینده یزد به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی نیرو پشت تریبون مجلس رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی در مخالفت با وزیر نیرو گفت: آنچه در برنامه بی طرف دیدم، راهی برای حل مشکلات آب و برق کشور دیده نشده است!

,

به دلیل اتخاذ سیاست های غلط در زمینه آب در دولت های نهم و دهم، این موضوع به یک تنش سیاسی و امنیتی تبدیل شد و به دولت یازدهم هم ادامه پیدا کرد، اگر سدی در این دوران ساخته شده برای حل آن باید راهی اندیشیده شود.

,

آقای بیطرف! 80 درصد سطح آب‌های زیر زمینی یزد مورد استفاده قرار گرفته است، در این شرایط برای تامین حق‌آبه زیست محیطی چه برنامه‌ای دارید؟

,

صادقانه بگویید در موضوع مهم سد گتوند چه می خواهید بکنید و باید برنامه دقیق را مطرح کنید. سدهایی که در دوران قبلی وزارت شما احداث شده همه با مشکل مواجه است. حتما مسائلی را بین استان ها این نوع سد ها و سیاست هایی که شما دارید ایجاد می کند

,

بعد از این عملکرد در چهارسال پیش رو چه کار مهمی باید انجام دهید که مشکل آب حل شود. ما نتوانستیم قنات ها را حفظ کنیم همه از بین رفته

,

 فارغ از درست یا نادرست بودن صحبت های نماینده یزد لازم به یادآوری است که بیطرف یکی از گزینه هایی بود که خود موسوی به عنوان وزیر نیرو به رئیس جمهور معرفی کرده بود!
اکنون باید دید چه اتفاقی افتاده که موسوی بعد از یک ماه از موافق به مخالف تغییر موضع داده است.

,
,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه