اخبار داغ

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان؛

یادواره شهید باهنر در جنوب غرب سیستان و بلوچستان برگزار شد+تصاویر

یادواره شهید باهنر در جنوب غرب سیستان و بلوچستان برگزار شد+تصاویر
یادواره روحانی شهید محمد جواد باهنر به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در منطقه کهنک لدی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان، یادواره شهید باهنر در روستای کهنک لدی این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

حجت الاسلام والمسلمین هادی رشیدی کارشناس مذهبی و فرهنگی در این مراسم با اشاره به اینکه این یادواره برای احیا و زنده نگهداشتن سهدا نظام و انقلاب برگزار شده است، اظهار کرد: شهید باهنر از شهدای برجسته انقلاب اسلامی بوده است.

,

وی با تاکید بر اینکه شهید باهنر قبل از پیروزی انقلاب مبارزات گسترده ای با نظام شاهنشاهی داشته است، افزود: شهید باهنر از روحانیون مبارز تحت رهبری امام خمینی (ره) بوده است.

,

این کارشناس مذهبی و فرهنگی با بیان اینکه این شهید مبارزات بسیار زیادی برای مقابله با رژیم ستم شاهی انجام داده است، گفت: شهید باهنر در راه مبارزات چندین بار توسط ماموران ساواک بازداشت و زندانی شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین هادی رشیدی اضافه کرد: شهید باهنر بعد از انقلاب هم فعالیت های خود را برای گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی ادامه داد تا اسلام و نظام ما حفظ شود.

,

وی با اشاره به اینکه شهید باهنر تمام عمر 48 ساعته خود را برای توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی صرف کرده است، عنوان کرد: و از هیچ تلاش و کوششی برای تبلیغ اسلام و انقلاب دریغ نکرده است.

,

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه