اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه:

تاوان سختی در انتظار عامل آتش سوزی اخیر کرمانشاه است

تاوان سختی در انتظار عامل آتش سوزی اخیر کرمانشاه است
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: ‌بی شک مرتکب باید تاوان سختی برای رفتار ناستوده ی خود که واهمه برای مردم را موجب شده تحمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد حسین صادقی در گفتگو باپاک پرس، اظهار داشت: وقوع اتفاقاتی چون ایجاد حریق عمدی در یک مکان عمومی بدون توجه به محتمل بودن ایراد صدمه یا حتی تهدید جدی حیات دیگران ازسوی متهم جای تاسف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اک پر,

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه  بیان کرد: ‌بی شک مرتکب باید تاوان سختی برای رفتار ناستوده ی خود که واهمه برای مردم را موجب شده تحمل کند؛ هرچند واکنش کیفری سرکوبگرانه به تنهایی برای انتبا متهم و باز داشتن سایرین از تکرار وقایع مشابه کافی نیست وعلاوه بر آن واکاوی علمی ابعاد مختلف موضوع برای شناسایی علل  واسباب پدیداری آن ضرورتی اجتناب ناپذیر بنظر می رسد.

,

 صادقی دست بدست شدن و بازنشر گسترده ی فیلم وقایع اینچنینی در فضای مجازی را امر نا پسندیده خواند و گفت: به واقع نشر فیلم های اینچنینی چهره  ی شهر و دیارمان را در نگاه بینندگان و ناظران خارج ازاستان مشوه وناامن جلوه می دهد واین موافق مصلحت به ویژه مصالح اقتصادی واجتماعی استان نیست.

,

وی افزود: بایسته است شهروندان قانون مدار حتما به این مهم توجه کنند و هرمحتوایی را پیش از ارسال به دیگری ازحیث آثار مترتب بر آن قدری عمیق تر بنگرند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه