اخبار داغ

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل اعلام کرد:

فراخوان مسابقه عکاسی مسجد تراز اسلامی

فراخوان مسابقه عکاسی مسجد تراز اسلامی
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت مسجد تراز اسلامی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت مسجد تراز اسلامی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

حجت الاسلام مهدی رحمتی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام این خبر تصریح کرد: این مسابقه از سوی پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت و به مناسبت ۳۰ مرداد ماه روز جهانی مسجد برگزار می شود.

,

وی اضافه کرد: این مسابقه در دو بخش دوربین های حرفه ای و تلفن همراه انجام خواهد شد.

,

رحمتی خاطرنشان کرد: مسابقه عکاسی مسجد طراز اسلامی در بخش های نماز و دعا، معماری و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اجرا می شود و شرکت در این مسابقه برای علاقمندان آزاد است.

,

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) در مورد جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه توضیح داد: در هر بخش مسابقه جوایزی به صورت نقدی به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد، علاوه بر این آثار برگزیده در پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت منتشر خواهد شد.

,

بر اساس اعلام رحمتی، ارسال آثار به مسابقه صرفا از طریق کانال تلگرام پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت به نشانی https://telegram.me/tavoosebehesht_ir امکان پذیر خواهد بود.

,

همچنین مهلت پذیرش آثار شرکت کنندگان تا هفته اول شهریور ۹۶ اعلام شده است.

,

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از کانون‌های فعال مساجد استان اصفهان است که بارها به خاطر فعالیت‌های خود از سوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مورد تقدیر قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه