اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

ترور؛ خطرناک ترین تهدید برای صلح جهانی

ترور؛ خطرناک ترین تهدید برای صلح جهانی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروزه ترور به عنوان خطرناک ترین تهدید برای صلح جهانی به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابازاده صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت ۸ شهریور، اظهار داشت: مسئله ترور از قبل اسلام تاکنون تداوم داشته، ترور همان ایجاد رعب و وحشت در جامعه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابازاده صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت ۸ شهریور، اظهار داشت: مسئله ترور از قبل اسلام تاکنون تداوم داشته، ترور همان ایجاد رعب و وحشت در جامعه می باشد., اروم نیوز,

وی افزود: در عالم سیاست نظام های سلطه در کشورهای مدنظر خویش بی ثباتی ایجاد کرده و در تلاش برای رسیدن به منافع خویش از این طریق می باشند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: خطرناک ترین تهدید در صلح جهانی مسئله ترور و ترویسم می باشد. دشمن خصمانه ترین ترور ها را علیه کشورهای آزادیخواه و صلح طلب انجام داده است.

,

وی، با اشاره به ترور ۸شهریور سال ۶۹ ساختمان نخست وزیری گفت: در این ترور ۲ اسوه تقوا و علم مرحوم شهید باهنر و رجایی ریس جمهور و نخست وزیر وقت به مقام پر فیض شهادت نائل شدند.

,

بابازاده،  با اشاره به اهمیت بزرگداشت مراسم ۸ شهریور تصریح کرد : ۸ شهریور یک مسئله مهم است تا بتوان مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا تشریح کرد و شهدای ترور و مظلومیت آنان را به مردم نشان داد.

,

وی، هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت ۸ شهریور را تبیین چهره تروریسم به همگان بزشمرد و گفت: امروز مسئله حساس ترور و تروریسم با نقش داعش در دنیا مطرح بوده و در تلاشیم همگان را با این چهره تزویر آشنا سازیم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عمومی سالگرد شهادت رجایی و باهنر، برگزاری نشست های بصیرت افزایی مساجد و کانون ها، برپایی نمایشگاه عکس، فضاسازی شهر و مقاله نویسی در این خصوص از جمله مراسمات این روز می باشد.

,

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای ۸ شهریور ساعت ۱۱ صبح  روز چهارشنبه ۸ شهریور در محل حسینیه علی بن موسی الرضا(ع) ارومیه برگزار خواهد شد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه