اخبار داغ

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر:

هیچ شورایی شرف انسانی خود را به زمین و پول نمی‌فروشد/ بررسی برنامه های 15 گزینه شهردار اسلامشهر

هیچ شورایی شرف انسانی خود را به زمین و پول نمی‌فروشد/ بررسی برنامه های 15 گزینه شهردار اسلامشهر
عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر با رد موضوع اهدای زمین به اعضای منتخب شورا توسط یکی از کاندیدها گفت: هرگز هیچ شورایی شرف انسانی خود را به زمین و پول نمی‌فروشد چون هر کسی چنین کاری کند بیت‌المال را ضایع کرده و به 500 هزار نفر مردم اسلامشهر خیانت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب علایی عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار اسلامشهرخبر گفت: طی جلساتی مقرر شد کلیه کاندیداهای تصدی سمت شهردار اسلامشهر رزومه‌های خود را تحویل آقای حسین علی، رئیس سنی شورای پنجم دهند و بعد از بررسی سوابق در رابطه با انتخاب سرپرست یا شهردار تصمیم‌گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر ,

وی با بیان اینکه جلساتی متعددی از روزهای گذشته برای بررسی سوابق و برنامه‌های کاندیداها برگزار شده، افزود: برای انتخاب سرپرست و شهردار هر روز جلسه برگزار می‌شود انشاالله بتوانیم به جمع‌بندی برسیم که یک فرد لایق، شایسته و کار بلد برای اسلامشهر انتخاب کنیم.

,

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر با اعلام اینکه 15 نفر سوابق و برنامه‌های خود را ارائه کردند افزود: از این تعداد 5، 6 نفر غیربومی و مابقی بومی هستند هر کدام از نامزدها سوابق و برنامه‌ای دارند که در حال بررسی است.

,

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه عملکرد علیرضا ناصری پور شهردار فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: آقای ناصری پور نیز سوابق و برنامه‌های خود را ارائه کردند ما در حال بررسی عملکرد و سوابق ایشان هستیم هر چه جمع تصمیم بگیرد ما تابع جمع هستیم، بنده در جریان عملکرد ایشان هستم اما بررسی همکاران هم مهم است.

,

علایی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در انتخاب افراد به توصیه و پیشنهاد از بیرون شورا عمل کنید؟ خاطرنشان کرد: خیر. این دوره همه مصمم هستند که واقعاً کسی انتخاب کنند که به درد اسلامشهر و مردم آن بخورد این دوره سفارش نداریم. این دوره، دوره‌ای است که مردم با امید خاصی رأی دادند که انشاالله با یک شورای تقریباً یکدست دست‌به‌دست هم دهیم و شهردار انتخاب شود.

,

وی تصریح کرد: در واقع 9 عضو شورا نیست با آمدن شهردار 10 نفر می‌شوند که انشاالله با کمک یکدیگر برای اسلامشهر یک کار بزرگی انجام شود.

,

عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر در پاسخ به این سؤال که اهدای زمین به اعضای منتخب شورا توسط یکی از کاندیداها را تائید می‌کنید؟ گفت: هرگز هیچ شورایی شرف انسانی خود را به زمین و پول نمی‌فروشد چون هر کسی چنین کاری کند بیت‌المال را ضایع کرده و به 500 هزار نفر مردم اسلامشهر خیانت می‌کند و این در پیشگاه خداوند قابل‌قبول نیست و آن فرد هم در دنیا و هم در آخرت باید پاسخگوی اعمال خودش باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه