اخبار داغ

گزارش/

قیمت های سرسام آور برخی آرایشگاههای چابهار/ عدم نظارت برخی دستگاههای نظارتی بر قیمت ها

قیمت های سرسام آور برخی آرایشگاههای چابهار/ عدم نظارت برخی دستگاههای نظارتی بر قیمت ها
برخی از شهروندان در خصوص عدم جوابگویی اداره صنعت و معدن چابهار در راستای نظارت بر دستمزد آرایشگاه های سطح شهر گلایه مندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همچنان که شهر گردشگری چابهار با هزینه های گزاف زندگی دست و پنجه نرم می کند بسیاری از آریشگرهای زنان و مردان چابهار طبق منوال گرانی پیش می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از شهروندان چابهاری به چهاربهاران، گفت: برخی از آرایشگاه های زنانه در سطح شهر هزینه های گزافی از مردم تحت عنوان، کار خاص تر دریافت می کنند و اداره صنعت و معدن چابهار نظارت دقیقی بر قیمت ها ندارد.

, چهاربهاران, چهاربهاران,

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران چابهار در گفتگو با چهاربهاران، گفت: صنف ما آمادگی هر نوع بازرسی به شکایت شکات علیه دستمزد های گزاف آرایشگران سطح شهر را دارد به طوریکه هر نوع نارضایتی از سوی مشتریان رسیدگی می شود.

, چهاربهاران, چهاربهاران,

عبدالغفور بزرگ زاده افزود: اداره صنعت و معدن چابهار می بایست بر قیمت ها نظارت کند ولی مردم اگر شکایتی در خصوص نحوه خدمات رسانی این صنف دارند می توانند به اتاق اتحادیه آرایشگری جنب پزشک قانونی چابهار مراجعه کنند تا شخصا به مشکلش شان رسیدگی شود.

,

وی ادامه داد: چندی قبل یکی از آرایشگاههای زنانه(ه) اقدام به گرفتن قیمت های نجومی میلیونی از مشتری کرده بود و بعد از بازبینی و رسیدگی این صنف در یکی از غرفه های مجتمع منطقه آزاد شروع به کار کرد.

,

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران چابهار اذعان کرد: شخص مورد نظر بعد از پیگیری مجدد در خصوص اتهامات وارده، خود را از جوابگویی به صنف آرایشگران شهری مبری دانست و تحت نظر منطقه آزاد معرفی کرد که درست هم بود.

,

وی تشریح کرد: صنف آرایشگران چابهار به منظور حل مشکل مردمی با وجود اینکه دخل و تصرفی در منطقه آزاد ندارد؛ از طریق اتاق بازرگانی منطقه آزاد چابهار وارد عمل شده و مشکل شخص شاکی را در این خصوص حل کرد.

,

بسیاری از شهروندان چابهاری علاوه بر نارضایتی بر عدم نظارت درست بر قیمت ها، بعضی اوقات با کمبود برخی اقلام مانند مرغ مواجه می باشند و اداره صمعت و معدن باید بصورت ویژه به این مهم توجه کند تا بسیاری از مشکلات اقتصادی خانواده های کم درآمد در سطح شهر حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه