اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبرداد؛

بهره برداری از ۹۶۶ واحد مسکن مهر بروجرد تا پایان آبان ماه امسال

بهره برداری از ۹۶۶ واحد مسکن مهر بروجرد تا پایان آبان ماه امسال
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: هزارو86واحد مسکن مهر بروجرد است که 966واحد آن تا پایان آبان ماه آماده بهره برداری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علی علیخانی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد،گفت: هزارو86واحد مسکن مهر بروجرد است که 966واحد آن تا پایان آبان ماه آماده بهره برداری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود:یک تعاونی 120واحدی به علت مشکلات و اختلافات مالی که بین اعضای هیئت مدیره تعاونی به وجود آمده  عملیات اجرایی آن با تأخیر اجرا می شود.

,

 

,

علیخانی اظهار داشت: موضوع به مرجع قضایی واگذار شده و هنوز تعیین تکلیف نشده بعد از این که مرجع قضایی تعیین تکلیف کند هیئت مدیره جدید آنجا مستقر می شود و عملیات اجرایی ادامه پیدا می کند.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد:966واحد از  مسکن بروجرد  که تا پایان آبان ماه تکمیل و تحویل متقاضیان می شود الان عملیات اجرایی آن بالای 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک سری خورده کاری در بحث آماده سازی و نصب انشعابات هست که ان شالله آماده می شود.

,

 

,

وی با بیان این که 120واحد باقی مانده جز حوزه کاری اداره کل تعاون، کارو رفاه اموراجتماعی است،گفت:  بیست و پنجم ماه جاری مجمع عمومی این 120واحد تشکیل جلسه داده و اعضای جدید مشخص شدند و براساس برنامه قرارشده تا بهمن ماه امسال کار را تمام کنند و واحدها را تحویل بدهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه