اخبار داغ

بخشدار ششطراز:

اورژانس 115 شهر کندر به محض تامین نیرو راه اندازی می شود

اورژانس 115 شهر کندر به محض تامین نیرو راه اندازی می شود
بخشدار ششطراز با بیان اینکه اورژانس 115 شهر کندر به محض تامین نیرو راه اندازی می شود، گفت: پیگیری‌های لازم انجام گرفت تا در صورت امکان با اخذ مجوز، درمانگاه کندر شبانه‌روزی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قربانی، در گفت و گو با یار خراسانی به توانمندی‌های شهر کندر اشاره کرد و ضمن تقدیر از خدمات چهار ساله دولت اظهار داشت: در بحث ایجاد اورژانس 115 در کندر پیگیری‌های لازم توسط مسئولان شهرستان به‌ویژه نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی انجام‌شده است که به‌محض تأمین نیروی انسانی این بخش راه‌اندازی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی به نبود درمانگاه خدمات بهداشتی در کندر اشاره کرد و افزود: در بحث شبانه‌روزی کردن درمانگاه کندر پیگیری‌های لازم با رئیس شبکه بهداشـت و درمان خلیل‌آباد انجام گرفت تا در صورت امکان با اخذ مجوز، درمانگاه کندر شبانه‌روزی شود.

,

 

,

بخشدار ششطراز با اشاره به فضاهای ورزشی در شهر کندر، تصریح کرد: دو سالن ورزشی در شهر کندر وجود دارد که یک سالن در اختیار آموزش‌وپرورش به جهت استفاده دانش آموزان و سالن دیگر هم در اختیار اداره ورزش و جوانان به جهت استفاده جوانان ورزش‌کار و گروه‌های ورزشی قرار دارد.

,

 

,

وی نبود صنایع تبدیلی و عدم وجود کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی را یادآور شد و بیان کرد: آمادگی همکاری با تمام سرمایه‌گذاران در شهر کندر را داریم و در جهت کمک به آنان، همکاری لازم در واگذاری زمین به در سطح شهر و شهرستان صورت می‌گیرد و دست سرمایه‌گذاران را برای ایجاد کارخانه‌ها کوچک و بزرگ می‌فشاریم.

,

 

,

قربانی در پایان از اقامه اولین نماز جمعه شهر کندر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت به‌زودی اقامه اولین نماز جمعه شهر کندر با انتصاب امام‌جمعه از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در این شهر برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه