اخبار داغ

رییس سازمان بسیج اصناف گلستان:

عناوین برنامه های هفته بسیج اصناف گلستان اعلام شد

عناوین برنامه های هفته بسیج اصناف گلستان اعلام شد
رئیس سازمان بسیج اصناف استان گلستان، با بیان این مطلب که در هفته بسیج اصناف برنامه های زیادی در استان برگزار می شود، افزود: مهمترین برنامه سازمان بسیج اصناف استان گلستان، برگزاری مراسم روز قشر در استان گلستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رمضان علی سمیعی" رئیس سازمان بسیج اصناف استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت، یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی ایران، و همچنین شهدای مدافع حرم، از برگزاری برنامه های متعدد هفته بسیج اصناف در گلستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: در این ایام که 7 روز ادامه دارد، عناوین های مختلفی در نظر گرفته شده است که به ترتیب، "بسیج اصناف نماز اول وقت امر به معروف و نهی از منکر"، " بسیج اصناف و تمدن سازی" ، " بسیج اصناف و فقه بازار" ، " نقش اصناف، بازاریان و تجار در اقتصاد مقاومتی" ، "بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار" ، " بسیج اصناف، وحدت و همدلی" و در پایان" بسیج اصناف، جوانان و فرهنگ ایثار و شهادت" نام گذاری شده است.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف در پاسخ به این سوال که در طول این هفته چه برنامه های متعددی را در استان اجرایی خواهد کرد؛ تصریح کرد: در تاریخ 29 مرداد، نشست در خصوص برپایی با شکوه نماز اول وقت در بازار در حوزه های آزادشهر، کردکوی، بندرگز و رامیان، اجرایی خواهد شد که در ساعت 18 در سطح بازار به اجرا در خواهد آمد. همچنین در ساعت 18 تاریخ یاد شده، برنامه "تذکر لسانی امر به معروف و نماز اول وقت به واحد های تحت پوشش و مجتمع ها توسط شورای اتاق اصناف در حوزه های بسیج اصناف گنبد و کلاله اجرایی خواهد شد.

,

"سمیعی" در ادامه به برگزاری برنامه های روز دوم هفته بسیج اصناف در گلستان اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، ارسال پیامک تبریک، فضا سازی مناسب به مناسبت هفته بسیج اصناف و همچنین برپایی نمایشگاه دستاورد های بسیج اصناف می باشد که برپایی نمایشگاه در شهرستان علی آباد کتول به مدت یک هفته اجرایی خواهد شد و دو برنامه دیگر نیز، در طول هفته در سطح کل استان اجرایی می شود.

,

وی در ادامه اعلام برنامه های این سازمان در طول هفته اخیر در گلستان، اظهار کرد: در روز سوم که به نام بسیج اصناف و فقه بازار نامگذاری شده است، برنامه هایی نظیر آموزش فقه بازار اسلامی و تجلیل از فعالان فقه بازار، تجلیل از فعالان و مسئولین اجرایی کلاس های فقه بازار اسلامی، سرکشی از واحد های تولیدی شهرستان در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست بصیرتی و آموزش فقه بازار و تجلیل از عوامل برگزاری آن از برنامه های این سازمان است که در شهر های آق قلا، آزادشهر، کردکوی، بندرگز، کلاله، رامیان، مینودشت،گنبد، اجرایی می شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان گلستان تصریح کرد: راه اندازی دفتر بسیج تخصصی در اتاق اصناف مرکز استان از مهمترین برنامه های روز چهارم هفته بسیج در استان است که در تاریخ 1 شهریور ماه، در محل اتاق اصناف مرکز استان صورت خواهد پذیرفت.

,

"سمیعی" همچنین در باب اجرا شدن برنامه های روز پنجم هفته بسیج اصناف در گلستان، افزود: نشست تخصصی عفاف و حجاب، برگزاری اردوی زیارتی حلقه صالحین، برگزاری پیاده روی خواهران بسیجی، نشست روشنگری حلقه های صالحین از سری برنامه های روز پنجم در سطح استان است که شهر هایی که مجری برگزاری چنین برنامه هایی هستند، به ترتیب، شهرستان مینودشت، کردکوی، رامیان، بندرگز، گرگان، کلاله،گنبد، علی اباد کتول می باشند.

,

وی در ادامه در خصوص برنامه های روز ششم هفته بسیج اصناف در استان گفت: در روز ششم که به نام بسیج اصناف، وحدت و همدلی نام گذاری شده است، حضور منسجم بازاریان در نماز جمعه و سخنرانی در مصلی های نماز جمعه شهرستان های استان می باشد که با حضور ائمه محترم جماعات استان، این مراسم نیز با شکوه خاصی برگزار خواهد شد. همچنین در این روز، ایستگاه های صلواتی نیز در مسیر میعادگاه های نماز جمعه برپا می شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان گلستان، در خصوص آخرین برنامه های این سازمان در روز آخر افزود: افتتاح پایگاه پیروان ولایت(ویژه خودرو های سواری)، برگزاری مراسم ویژه روز قشر در استان و همچنین نشست فرهنگی و بصیرتی در استان است که در شهر های علی آباد کتول، مسجد جامع گرگان و اتاق اصناف گالیکش برگزار می شود.

,

این مقام مسئول در پایان از برگزاری برنامه های متعدد دیگر خبر داد و خاطر نشان کرد: افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج اصناف در سطح استان و پایگاه های ورزشی از دیگر برنامه های این نهاد در سطح استان می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه