اخبار داغ

آغاز موج جدید تغییرات در مدیران استان، دستاورد لابی نمایندگان با وزرای جدید

آغاز موج جدید تغییرات در مدیران استان، دستاورد لابی نمایندگان با وزرای جدید
پس از انتخابات مجلس و تغییر گسترده نمایندگان استان گلستان در طول دو سال اخیر به علت حمایت استاندار یا معاونین وی از مدیران کل استان، زمینه تغییر مدیران استان را طبق میل نمایندگان با چالشهایی روبرو کرده بود که همین امر موجب ایجاد تنشهایی بین نمایندگان و دولتمردان گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ برخی مدیران استان گلستان که با مدیران استانی بسته اند از نمایندگان حرف شنوی نداشته و در برابر توصیه های آنها مقاومت نموده اند که تغییر اعضای هیات دولت و نیاز افراد معرفی شده جهت جلب رضایت نمایندگان و کسب رای اعتماد از مجلس زمینه ای فراهم کرده است تا برخی نمایندگان استان از این فرصت حداکثر بهره را ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

همچنین، شنیده شده است یکی از نمایندگان استان با لابی قوی که داشته و قول تغییر برخی مدیران و انتصاب افراد مد نظر خود را از وزراء گرفته است و استان گلستان طی ماههای آینده شاهد تغییرات گسترده در عرصه مدیریت اجرایی استان خواهد بود.

,

حسب مذاکرات صورت گرفته "جمال لیوانی" مدیرعامل شرکت گاز استان در لیست تغییر بوده است که بنا شده است تا پایان بازنشستگی که حدود ۵ ماه دیگر است، مدیریت وی استمرار یابد.

,

همچنین، از "رحمتی" مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری به عنوان دومین مدیر در لیست خداحافظی ذکر شده است که با توجه به نارضایتی اکثر نمایندگان از رویکرد مدیریتی وی و مقاومت در جهت تغییرات مدنظر نمایندگان، تغییر وی قریب الوقوع است.

,

"شکیبافر" مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی سومین مدیر هست که به نظر می آید مورد غضب نمایندگان استان واقع شده و وی نیز باید در آینده نزدیک غزل خداحافظی را بخواند.

,

لازم بذکر است مهندس بیطرف وزیر نیرو قول تغییر مدیران استانی را به نمایندگان استان در صورت کسب رای اعتماد مجلس داده است.

,

"قوانلو" مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، نیز در لیست تغییرات نمایندگان استان می باشد که قول تغییر وی از طرف شریعتمداری داده شده است.

,

لازم بذکر است برخی دیگر از مدیران استان در لیست تغییرات هستند که تغییر آنها اجماع صورت نگرفته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه