اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

لرستان ۵۴ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

لرستان ۵۴ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته امسال به 54 هزار نفر رسیده است این درحالی است که در تاریخ ورزش لرستان بالاتر از 40 هزارنفر نداشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علی یاور عزیزپور،مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان لرستان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد،گفت: در استان لرستان ورزش پینگ پونگ علیرغم اینکه شاید در شهرستانها از لحاظ تجهیزات و زیرساختهای لازم نیاز به کمک داشته باشند ولی شناخته شده است و جایگاه خودش را پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که کادر تحصیلکرده و با تجربه در صدر هیئت های شهرستان هاست،گفت: در مجموع  580 ورزشکار سازمان یافته در هیئت های تنیس روی میز داریم اگر چه استعداد ورزشکاران سازمان یافته بیشتری داریم و می توانیم تعداد آنها را رشد دهیم.

,

 

,

عزیزپور با اشاره به این که سال گذشته 32 هزار ورزشکار سازمان یافته داشته ایم، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته امسال به 54 هزار نفر رسیده است این درحالی است که در تاریخ ورزش لرستان بالاتر از 40 هزار ورزشکار سازمان یافته نداشته ایم که این رشد قابل قبول و سرمایه است و با این شاخص می توان برای مطالبه حقوق ورزش استان اقدام کرد.

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: در بحث اعتبارات جاری استانی و کمک به هیئت های استانی توانستیم از محل 20 درصد وزارت ورزش و جوانان توانستیم رتبه هشت را کسب کنیم ودر حوزه عمرانی هم خوشبختانه توانستیم اعتبار 11 یا 12 کشور را از محل 20 درصد کسب کنیم.

,

 

,

عزیزپور با بیان این که در حوزه ارزیابی عملکرد ورزش و جوانان،  استان را از رتبه 28 کشور تحویل گرفتیم،گفت: در ارزیابی سال 94 رتبه 20 کشور را داشتیم و امروز به بطور غیر رسمی در رتبه بندی که توسط مدیرکل حوزه هماهنگی استان اعلام کردند رتبه13 را در سال 95کسب کردیم که روند رو به رشدی دارد.

,

 

,

به گفته وی تنیس روی میز جز هیئت های پیشرو و برجسته استان است و با آرامش خاصی کار خود را ادامه می دهد و مسابقات را به شکل منظمی هم در مسابقات قهرمانی استان و لیگ انجام می دهند.

,

 

,

عزیزپوربا تأکید بر این که در مناسبت ها نیز مسابقات تنیس روی میز انجام می شود،گفت: سرکشی های دوره ای نیز انجام می شود وانتظار ما این است که در مجامع سالانه بحث گزارش مالی سال قبل و بعد با برنامه ریزی محقق شود و بخشی نیز با کمک فدراسیون استان محقق شود.

,

 

,

وی عنوان کرد: انتظارمان از ریاست فدراسیون کمک برای شکوفایی هر چه بیشتر این ورزش در استان است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه