اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

تحمیل نظرات شخصی در شورای شهر بروجرد مشکلی را حل نمی کند

تحمیل نظرات شخصی در شورای شهر بروجرد مشکلی را حل نمی کند
عضو شورای شهر بروجرد گفت: برخی از اعضای شورای شهر بروجرد تلاش دارند تا نظرات خود را القا کنند اما القای نظرات برای انتخاب شهردار و دیگر چینش ها در کمیسیون مشکلی را حل نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علی روزبهانی،عضو شورای شهر بروجردگفت: با توجه به این که از چند روز دیگر فعالیت شورای شهر پنجم رسما آغاز می شود اما بعد از برگزاری انتخابات منتخبین تا کنون اقداماتی انجام داده اند که در این مدت ارزیابی های زیادی بر روی افرادی که متقاضی شهرداری بروجرد بوده اند،صورت گرفته اما تا کنون گزینه ای به عنوان شهردار انتخاب نشده و همچنان بررسی عملکردها ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی اضافه کرد: قصد داریم در این دوره از شورا دست منفعت طلبان و سودجویان را قطع کنیم تا بتوانیم شهر را در مسیر توسعه قرار دهیم اما در این راستا برخی برای رسیدن به منافع شخصی خود سنگ اندازی می کنند و تلاش دارند تا نظرات خود را تحمیل کنند.

,

 

,

 روزبهانی تصریح کرد: متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر بروجرد در بحث چینش کمیسیون ها،ریاست شورا،نائب رئیس و انتخاب شهردار قصد دارند تا نظرات خود را القا و تحمیل کنند اما باید دقت شود که با این اقدامات مشکلی حل نخواهد شد و تنها با همدلی و همکاری اعضای شورای شهر مشکلات حل می شود.

,

 

,

 به گفته وی برخی در این میان سعی دارند تا در فضای مجازی نسبت به انحلال شورا اقداماتی انجام دهند چرا که می دانند با روی کار آمدن این شورا اجازه هر گونه سواستفاده از فرصت طلبان گرفته می شود و این شورا با قدرت و تلاش فراوان فعالیت خود را آ غاز خواهد کرد.  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه