اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی روستای ناهوک مطرح کرد

سایه عمیق محرومیت بر سر روستای هدف گردشگری ناهوک/احداث پل، لازمه ارتباط با روستای کشکوک

سایه عمیق محرومیت بر سر روستای هدف گردشگری ناهوک/احداث پل، لازمه ارتباط با روستای کشکوک
رئیس شورای اسلامی روستای ناهوک شهرستان سراوان اظهار داشت: عمق محرومیت در روستای ناهوک مشکلات زیادی را برای مردم این روستا بوجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون علی اکبر نصرت زهی رئیس شورای اسلامی روستای ناهوک شهرستان سراوان با بیان اینکه آغاز برداشت خرما از نیمه شهریورماه تا پایان مهر ماه است، گفت: همه مردم دهستان ناهوک قدردان نعمات الهی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

وی با اشاره به اینکه عمق محرومیت در این روستای مشکلاتی را برای مردم این روستا به وجود آورده است، افزود: ساختمان میراث فرهنگی در سال 86 در روستای ناهوک به صورت نیمه تمام ساخته شده و تاکنون تکمیل نشده است و مسئولین در این زمینه چاره اندیشی کنند.

,

رئیس شورای اسلامی روستای ناهوک سراوان با اشاره به اینکه در زمینه مرمت و بازسازی مسجد و قلعه تاریخی روستای ناهوک اعتباری تخصیص داده نشده است، اظهار داشت: برای حفاظت از سنگ نگاره ها و لایه روبی قنوات این روستا اعتباری در دست نیست.

,

وی با بیان اینکه قنات ناهوک دچار افت آب سطحی شده است، خاطر نشان کرد: در گذشته خروجی آب 400 لیتر در ثانیه بوده و هم اکنون به 250 لیتر در ثانیه رسیده است و این ناشی از عدم ته زنی و لایه روبی قنوات از سال 86 تا کنون است.

,

نصرت زهی با بیان اینکه در برخی از جاده های متصله به روستای ناهوک روکش و زیر سازی های جاده ای در این روستا به صورت معلق و نیمه تمام مانده است، خاطر نشان کرد: احداث پل بر روی رودخانه کشکوک که راه ارتباطی با مرکز روستای ناهوک است هنوز انجام نشده و ارتباط با روستای کشکوک قطع شده است.

,

وی در در زمینه مشکلات آب و برق روستای ناهوک اذعان داشت: تامین آب شرب یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم روستای قادر آباد است که هنوز اقدام عملی برای اجرا پروژه آبرسانی به این روستا انجام نشده است.

,

رئیس شورای اسلامی روستای ناهوک با بیان اینکه در زمینه بهداشت و درمان، روستای ناهوک با کمبود نیروی انسانی روبرو است، گفت: با کمبود بهورز خانم در این روستا مواجه هستیم این درحالی است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان خدمات شایانی را به مردم این روستا ارئه کرده است و با تامین نیروی انسانی این خدمات کامل خواهد شد.

,

وی در پایان با توجه به اینکه در مدارس عشایری تا پایه ششم تدریس می شود و دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل هستند، اظهار داشت: با احداث مدرسه شبانه روزی می توان این مشکلات را حل کرد و دانش آموزان به تحصیل خود ادامه دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه