اخبار داغ

تقدیر امام جمعه فردوس از دانش آموزان برتر کنکور/ کسب دو رتبه یک رقمی کنکور توسط دانش آموزان فردوسی

تقدیر امام جمعه فردوس از دانش آموزان برتر کنکور/ کسب دو رتبه یک رقمی کنکور توسط دانش آموزان فردوسی
امام جمعه شهرستان فردوس گفت: در کنکور سراسری امسال دو نفر از دانش آموزان نخبه شهرستان فردوس رتبه تک رقمی و یک نفر هم رتبه دو رقمی بدست آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد رضا بابایی ماهانی، امام جمعه شهرستان فردوس، در گفتگو باخاورستان، ضمن تبریک به دانش آموزان شهرستان فردوس که در کنکور سراسری سال جاری حائز رتبه های برتر شده اند، اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال دو نفر از دانش آموزان نخبه شهرستان فردوس رتبه تک رقمی و یک نفر هم رتبه دو رقمی بدست آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود:دانش آموزان؛ سجاد نجفی رتبه چهار منطقه ای در رشته ریاضی فیزیک و امید امیدیان رتبه شش در رشته ریاضی فیزیک را کسب کردند.

,

 

,

امام جمعه فردوس بیان کرد: همچنین در بین رتبه های دو رقمی حامد خاکی در رشته ریاضی فنی رتبه 72 را به خود اختصاص داده است.

,

 

,

حجت الاسلام ماهانی تصریح کرد: در سال گذشته 35 نفر از دانش آموزان شهرستان فردوس دارای رتبه های سه رقمی بودند که امسال این تعداد به 58 نفر رسیده است و این برای شهرستان فردوس جای بسی افتخار است که دانش آموزانی نخبه و مستعد دارد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات هنری هم فاطمه امینی رتبه سوم را کسب کرده است.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: همچنین تعداد هفت نفر از محصلین این شهرستان به مسابقات کشوری قرآن و هشت نفر به مسابقات فرهنگی هنری کشور راه یافته اند که برای همه آنها آرزوی موفقیت بیشتر داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه