اخبار داغ

تکاپوی دستگاه‌های اجرایی برای هفته دولت / تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سرعت گرفت

تکاپوی دستگاه‌های اجرایی برای هفته دولت / تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سرعت گرفت
برخی پروژه های نیمه کاره که تا قبل از این بر مدار فراموشی مسئولین رها شده بود با نزدیکی به هفته دولت به سرعت در حال تکمیل بوده و حتی روزهای تعطیل نیز روند ساخت آنها متوقف نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری راه مبین، برخی پروژه های نیمه کاره که تا قبل از این بر مدار فراموشی مسئولین رها شده بود با نزدیکی به هفته دولت به سرعت در حال تکمیل بوده و حتی روزهای تعطیل نیز روند ساخت آنها متوقف نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین,

بسیاری از پروژه های عمرانی نیمه کاره که مدتها از زمان شروع و متروکه ماندن آنها می‌گذرد، در روزهای منتهی به هفته دولت مجددأ شروع به فعالیت کرده و روند تکمیل شدن آنها سرعت گرفته است.

,

پروژه‌هایی که تا قبل از این توسط رسانه‌های مختلف و پایگاه خبری راه مبین بسیار به آنها پرداخته شده بود و تنها با وعده مسئولین مواجه شده و یا بعضأ با بی تفاوتی هیچ تصمیمی برای تکمیل آنها گرفته نشده بود، در روزهای جاری جهت افتتاح و بهره برداری توسط مسئولین در هفته دولت به سرعت در حال تکمیل است.

,

حال این ابهام برای مردم پیش می‌آید که خدایی نکرده این افتتاح‌ها نمایشی بوده و تنها برای جلب رضایت مسئولین بالادستی و دریافت بودجه صورت گرفته و رضایت مردم و رفاه آنان در سایر اوقات سال، ارزش چندانی برای متولیان آن ندارد.

,

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سرعت گرفت

, تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سرعت گرفت, تکمیل پروژه‌های نیمه کاره سرعت گرفت,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه