اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبرداد

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حججی در خراسان جنوبی

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حججی در خراسان جنوبی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ویژه برنامه بزرگداشت شهید حججی، شهدای مدافع حرم و میثاق با شهدای گمنام امروز یکشنبه 29 مرداد ماه سال جاری در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو باخاورستان، اظهارکرد: ویژه برنامه بزرگداشت شهید حججی، شهدای مدافع حرم  و میثاق با شهدای گمنام امروز یکشنبه 29 مرداد ماه سال جاری در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

حجت الاسلام ملایی با اشاره به آیه "الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله"، افزود: «کسانیکه ایمان آوردند و هجرت و جهاد کردند در راه خدا از مال و از خود گذشتند نزد خدا برای آنها مقام بلندی است».

,

 

,

وی، شهادت را گوهری گرانبها دانست که موجب تداوم، ثبات و حفظ امنیت انقلاب اسلامی ایران در مقابل بدخواهان گردیده است، خاطرنشان کرد: خداوند این نعمت بزرگ را نصیب بندگان  مخلص خویش گردیده است و هجرت از زمین خاکی و همنشینی با اولیاء و مقربان درگاه الهی را توفیق  بزرگی دانست که نصیب هر کسی نخواهد شد.

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآورشد: دشمنان اسلام در پی شکست های مفتضحانه و پی در پی توسط جبهه مقاومت، با اقدامات غیر انسانی سعی در تقویت روحیه شکست خورده خویش دارند که اینگونه اقدامات نشان از استیصال و درماندگی و به شماره افتادن نفس های این درنده خوها دارد که به زودی انشاءالله شجره خبیثه وهابیت و دشمنان اسلام به طور کامل نابود خواهند گشت و جهان اسلام از لوث وجودشان پاک خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام ملایی یادآورشد: با توجه به ورود شهدای گمنام و عطرآگین شدن فضای استان و ضرورت حفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی، مراسم تجدید میثاق با شهدای والا مقام: شهید سرافراز محسن حججی و شهدای مدافع حرم و میثاق با دو شهید گمنام میهمان استان، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع)  با حضور مردم شهید پرور، قدر شناس و بصیر بیرجند برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه