اخبار داغ

فرماندار آران و بیدگل عنوان کرد:

لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های درمانی آران/ بهره برداری از مجهزترین پلی کلینیک تخصصی شمال اصفهان

لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های درمانی آران/ بهره برداری از مجهزترین پلی کلینیک تخصصی شمال اصفهان
فرماندار آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی یکی از مجهزترین پلی کلینیک های تخصصی شمال اصفهان به پایان رسیده است و به زودی این مرکز افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ فرماندار آران و بیدگل صبح امروز در نشست کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، بهداشت و درمان را از موفق ترین حوزه ها در دولت عنوان کرد و گفت: وزیر بهداشت و درمان دو سفر به آران و بیدگل داشته و تکمیل دو بیمارستان ثامن الحجج(ع) و امام حسن(ع) و درمانگاه نوش آباد را تعهد داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

ابوالفضل معینی نژاد مرکز رادیولوژی بیمارستان امام حسن(ع)، ساختمان بیمارستان ثامن الحجج(ع) و اورژانس امام خمینی(ره) در آران و بیدگل و مرکز درمانی ابوزیدآباد و مرکز درمانی کریمشاهی در سفید شهر را از طرح های نیمه تمام شهرستان برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم با کمک خیران و دانشگاه علوم پزشکی کاشان این طرح‌ها هر چه زودتر تکمیل و تجهیز شود چرا که فرسایشی شدن طرح‌ها از بین رفتن منابع و هدر رفت هزینه‌ها را به همراه دارد.

,

وی با اشاره به وضعیت درمانگاه پلی کلینیک تامین اجتماعی آران و بیدگل تصریح کرد: عملیات اجرایی یکی از مجهزترین پلی کلینیک های تخصصی شمال اصفهان به پایان رسیده است وبه زودی این مرکز افتتاح می شود.

,

معینی نژاد با بیان این که  کلنگ احداث این درمانگاه شهریور ماه سال ۹۴ با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور با هدف ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی به زمین زده شده است اضافه کرد: این بیمارستان با زیر بنای دو هزار و ۶۰۰ متر مربع در سه طبقه شامل بخش‌های عمومی، تخصصی، اورژانس، دندانپزشکی، آزمایشگاه و داروخانه ساخته شده است.

,

وی تاسیس این درمانگاه را نیاز ضروری شهرستان خواند و ادامه داد: با توجه به میزان پیشرفت عملیات عمرانی این درمانگاه، هفته دولت شاهد بهره برداری از این مجموعه خواهیم بود.

,

فرماندار آران و بیدگل توجه جدی در پیشگیری و آموزش در حوزه بهداشت و درمان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: احساس می شود در حوزه بهداشت و درمان به آموزش کم‌تر بها داده شده و هزینه ها به بودجه های درمانی اختصاص داده می شود که باید اصلاح شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه