اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار خبرداد:

افزایش چشم‌گیر کشفیات مواد مخدر در سبزوار

افزایش چشم‌گیر کشفیات مواد مخدر در سبزوار
فرمانده نیروی انتظامی سبزوار بابیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان سبزوار نسبت به سنوات گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است گفت: افزایش تجهیزات کنترلی در نیروی انتظامی سبب شده است تا کشفیات در این حوزه رشد چشم‌گیری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،سرهنگ سید محمد هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان سبزوار نسبت به سنوات گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است اظهار داشت: افزایش تجهیزات کنترلی در نیروی انتظامی سبب شده است تا کشفیات در این حوزه رشد چشم‌گیری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار, .,

 

,

وی با بیان اینکه بیش از 320کیلومتر راه ارتباطی به شهرستان سبزوار می‌رسد بیان داشت: موقعیت جغرافیایی و قرارگیری سبزوار در شاهراه اصلی سبب شده است تا قاچاقچیان مواد مخدر به سبزوار به‌عنوان باراندازی برای مطامع خود بنگرند.

, .,

 

,

هاشمی با اشاره به حضور 30نفر نیروی خانم در نیروی انتظامی سبزوار با تأکید پرنقش مؤثر این افراد عنوان کرد: بسیاری از عملیات نیروی انتظامی نیازمند حضور مأموران خانم است که حضور این همکاران سبب شده است تا عملیات با سرعت بالایی انجام شود.

, .,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار در ادامه به تعامل بالای این ستاد با اصحاب رسانه پرداخت و افزود: این همکاری سبب می‌شود تا اخبار امیدبخش حوزه امنیت به آگاهی مردم برسد و خدمات نیروی انتظامی از چشم مردم دورنمایند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

, /,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه