اخبار داغ

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

ائمه جمعه هماهنگی و وحدت را در جامعه افزایش دهند

ائمه جمعه هماهنگی و وحدت را در جامعه افزایش دهند
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی: وظیفه امام‌جمعه مرزبانی، ایجاد هماهنگی و وحدت است که این هماهنگی و انسجام باید ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولین محلی و مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد طیبی به‌عنوان سومین امام‌جمعه شهر رشت خوار کار خود را رسماً آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, .,

 

,

در ادامه این مراسم محمد چوپی رئیس شورای شهر رشتخوار، نیز با تقذیر از زحمات 5 ساله حجت الاسلام بهرهمند در سمت امام جمعه این شهرستان و خوش‌آمدگویی به حجت الاسلام طیبی جهت حضور در این شهرستان، گفت:  اهمیت و جایگاه نماز جمعه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست،، تریبون نماز جمعه و در جهت بیان و حل مشکلات مردم  و ایجاد وحدت بین مردم و مسئولین نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

, 5 , .,

 

,

حجت‌الاسلام ابراهیم معادی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام بهره‌مند در شهرستان رشتخوار، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 900 تریبون نماز جمعه در کشور داریم گفت: وظیفه امام‌جمعه مرزبانی و ایجاد هماهنگی و وحدت است که این هماهنگی و انسجام باید ادامه داشته باشد.

, .,

 

,

در ادامه حجت‌الاسلام احمد طیبی امام‌جمعه جدید شهر رشتخوار نیز با تقدیر از حضور مسئولین و مردم با اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه نهاد نماز جمعه اجرای منویات مقام معظم رهبری است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا حرمت این جایگاه حفظ و با اقتدای به مقام معظم رهبری تریبون نماز جمعه مکانی جهت خدمت به مردم باشد.

, .,

 

,

 

,

نماز ظهر و عصر امروز نیز به امامت حجت‌الاسلام احمد طیبی امام‌جمعه جدید شهر رشتخوار در مسجد علی ابن ابی طالب این شهر برگزار شد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه