اخبار داغ

مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان:

فعالیت ۴۱خانه نور در استان/ وجود ۵۷۷ کانون فرهنگی هنری مساجد در همدان

فعالیت ۴۱خانه نور در استان/ وجود ۵۷۷ کانون فرهنگی هنری مساجد در همدان
مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از فعالیت ۴۱خانه نور در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در روز جهانی مسجد یک خانه نور دیگر افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی فیض منش در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به نامگذاری هفته جهانی مسجد گفت: این هفته از 30 مرداد تا 5 شهریور می باشد و اولین روز آن مصادف با به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست های افراطی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان  با اشاره به اینکه در این کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان با تدارک برنامه های مختلف اقدام به برگزاری برنامه های مختلف و متنوعی به مناسبت بزرگداشت این روز نموده اند به تشریح برنامه های ۳۰مرداد روز جهانی مسجد پرداخت.

,

 

,

وی در تشریح برنامه های روز جهانی مسجد با اشاره به اینکه  دوره آموزشی اندیشه های آسمانی با حضور هنرمندان مسجدی در این روز اجرا خواهد شد گفت: در این برنامه ۳۵برادر و ۲۱خواهر شرکت خواهند کرد.

,

 

,

فیض منش همچنین بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توسط پرسنل دبیرخانه ،اطلاع رسانی برنامه های روز جهانی مسجد به مطبوعات استان را از جمله برنامه های روز جهانی مسجد برشمرد و خاطر نشان کرد: تولید اثر هنری در رشته سرود  با عنوان مسجد  توسط کانون فرهنگی و هنری  منتظران نور، نشر مطالب با موضوع  مسجد طراز اسلامی  توسط 11 نشریه فعال کانون از دیگر برنامه های این روز جهانی خواهد بود.

,

 

,

*انتشار مطالبی در خصوص مسجد طراز اسلامی در شبکه های اجتماعی

,

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه مطالبی با موضوع  مسجد طراز اسلامی  از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط با کانونهای فرهنگی و هنری منتشر می شود خاطر نشان کرد: طرح تفسیر کوتاه با محوریت جزء 5 با اجرای 40  مرکز در استان نیز افتتاح خواهد شد.

,

 

,

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه در این روز کتاب قرآن و تابلو تلاوت نور به مساجد و مراکز تلاوت نور اهدا خواهد شد از افتتاح یک خانه نور خبر داد و یادآور شد: در این راستا شاهد برگزاری اردوی درون استانی در کانونهای مساجد خواهیم بود.

,

 

,

وی  از برگزاری  ویژه برنامه روز جهانی مسجد  همراه با سخنرانی  و دعوت از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه خبر داد و یادآور شد: این وییژه برنامه  بعد از نماز مغرب و عشاء در برخی از کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

,

 

,

*غباررویی مساجد در روز جهانی مسجد

,

فیض منش از برگزاری مسابقات  مختلف فرهنگی در این روز خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات در دو شاخه کتابخوانی و نقاشی  با موضوع مسجد  در کانونهای  مساجد همدان برگزار می شود.

,

 

,

وی همچنین اظهار کرد: در روز جهانی مسجد  مساجد استان توسط اعضای کانونهای آن مساجد  غباروبی می شوند.

,

 

,

مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از فعالیت  577 کانون فرهنگی و هنری ،  24 کانون تخصصی و نیز17 کانون معین خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حضر 5 کانون دانشگاهی، 15 کانون مصلی و 8 کانون دیجیتال نیز در سراسر استان فعال هستند.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به فعالیت 41  خانه نور در استان از فعالیت 708 مرکز طرح تلاوت نور و 91 نشریه در کانونهای فرهنگی و هنری خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون 293 کتابخانه مخزن دار و 191 کتابخانه باز  در سراسر استان در حال فعالیت هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه