اخبار داغ

بخشدار اصلاندوز خبر داد؛

اجرای بیش از 20 عنوان برنامه ویژه هفته دولت در اصلاندوز/افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی با حضور مسئولان استانی

اجرای بیش از 20 عنوان برنامه ویژه هفته دولت در اصلاندوز/افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی با حضور مسئولان استانی
بخشدار اصلاندوز از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه در طول هفته گرامیداشت دولت در این بخش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،"سید عباس مینایی" امروز در جلسه شورای اداری اصلاندوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی و شهید مدافع حرم "محسن حججی" امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه ولایت فقیه و جانفشانی ها و ایثارگریهای شهدا دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد:هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، شخصیت هایی که از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کرده و جانشان را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نثار کردند.

,

بخشدار اصلاندوز با قدردانی از اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش افزود:در طول یکسال گذشته خدمات زیادی از سوی ادارات و نهادهای مختلف به مردم ارائه شد و هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات انجام شده است و باید برای استفاده از این فرصت برنامه ریزی کرد.

,

مینایی در ادامه از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه در طول هفته گرامیداشت دولت خبر داد و گفت:در سطح بخش اصلاندوز ستاد گرامیداشت هفته دولت به منظور هماهنگی و تعامل برای بزرگداشت این هفته تشکیل و برنامه های مختلفی پیش بینی شده  که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مسئولان ادارات اجرا خواهند شد.

,

وی اظهار کرد:برنامه های کامل گرامیداشت هفته دولت طی روزهای آینده نهایی می شود که دیدار مسئولان با امام جمعه اصلاندوز،عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا،تجلیل از کارمندان نمونه،دیدار از خانواده های معززشهداء،جانبازان و آزادگان،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،فضا سازی و تبلیغات محیطی و افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مسئولان استانی از جمله این برنامه هاست.

,

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت در اصلاندوز ضمن اشاره به وظایف نهادها و دستگاههای اجرایی بخش در این هفته گفت:ادارات موظفند ضمن اعلام و پیگیری پروژه هایی که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند، برنامه های فرهنگی ،نصب بنر با موضوع اقدامات صورت گرفته یا تبریک هفته دولت در مقابل ادارت به نمایش بگذارند.

,

در ادامه این جلسه هریک از مسئولان نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه باشکوهتر شدن برنامه های هفته دولت ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه