اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان:

کلاهبردار 5 میلیاردی در قزوین دستگیر شد

کلاهبردار 5 میلیاردی در قزوین دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با صدور چک بلامحل در قبال خرید محصولات کشاورزی و انواع لوازم از صنف های مختلف بالغ بر پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهگ سلمان امیری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار داشت: به دنبال شکایت 20 کشاورز شهرستان بویین زهراء مبنی بر کلاهبردای فردی به بهانه خرید محصولات کشاورزی، لوازم خانگی، لاستیک خودرو و خریداتومبیل، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس آگاهی در راستای احقاق حقوق و مطالبه شهروندان با حساسیت بیشتری موضوع را پیگیری و با تشکیل اکیپ ویژه و تحقیقات گسترده پلیسی متهم را در مخفیگاه خود در شهرستان "البرز " قزوین شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان مبالغ کلاهبرداری متهم از شهروندان را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: این کلاهبردار با صدور چک بلامحل اقدام به خرید محصولات جو و گندم کشاورزان، علوفه دامی، لوازم خانگی،لاستیک خودرو و خرید اتومبیل درشهرستان بویین زهرا کرده و متواری شد که می بایست کشاورزان عزیز با توجه به فرار رسیدن فصل برداشت، محصولات کشاورزی خود را به افراد معتبر و شناخته شده بفروشند. 

امیری در پایان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه