اخبار داغ

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان:

اردو از فعالیت های چندگانه کانون پرورش فکری است

اردو از فعالیت های چندگانه کانون پرورش فکری است
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به اینکه اردو یکی از فعالیت های چندگانه کانون پرورش فکری است اظهار کرد: در این راستا همدان میزبان ۸۰نفر از اعضا فعال کانون های پرورش فکری استان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ محمد جوادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردو های تابستانی علنی، فرهنگی، هنری با بیان اینکه استان همدان جغرافیای محدود تری از جغرافیای عظیم کشور اسلامی ما داردگفت: اردو و فعالیت های اردو شرایطی را برای نوجوانان ایجاد می کنند چرا که بساری از نوجوانان تاکنون تجربه یدور بودن از خوانواده را نداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه این اردو ها محیطی خوبی برای کسب تجارب ، ارتباطات خوب و زندگی اجتماعی مناسبی را برای نوجوانان مهیا کنند خاطر نشان کرد:این کار باعث می شود نوجوانان با با برخی از ویژگی های فرهنگی در اقسا نقاط استان و کشور آشنا شوند.

,

 

,

وی در این راستا اضافه کرد : این افراد علاوه بر شادی، نشاط و مجموعه تجاربی که دراین حوزه کسب می کنند  باعث می شود بتوانند در کنار زندگی اجتماعی ارتباطات موثری با دوستاتشان  برقرار و یک محیط اجتماعی و جدید دور از خانواده را تجربه کنند.

,

 

,

جوادی در ادامه با تاکید بر اینکه اردو یکی از شاخص فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است افزود:این اردو ها هر ساله به عنوان یکی از فعالیت های اصلی کانون پرورش فکری به طور مستمر برگزار می شود.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به اینکه در طول اوقات فراغت تابستانی کانون برنامه های وسیع و گسترده ای در تمام مراکز سطح استان برگزار می کند تصریح کرد:تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اعضای فعال این کانون در دو نوبت برای گروع دختران و پسران اردوهایی تدارک می بیند.

,

 

,

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ادامه با بیان اینکه اردوی اصلی کانون پرورش فکری در پایان اوقات فراغت  با انتخاب اعضای برگزیده کانون در مراکز چهل گانه در مرکز استان برگزار می شود خاطر نشان کرد: این اردو را هرساله برگزار می کنند  و این در حالی است که یک سال دختران و یک سال پسران در این اردو حضور پیدا می کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه از ۲۹مرداد آغاز و تا ۳۱مرداد ادامه خواهد داشت خاطر نشان در این مرحله کانون پرورش فکری میزبان ۸۰نفر از اعضای فعال مراکز کانون استان است.

,

 

,

جوادی همچنین یادآور شد: این اردو سه روز در بخش های مختلف فعالیت های علمی، فرهنگی، کارگاه های هنری و نیز با هدف آشنایی با جاذبه های تاریخی و توریستی استان برگزار می شود.

,

 

,

*محور برنامه های کانون علمی، گردشگری و توریستی است

,

وی با اشاره به اینکه هرساله  اردو ها با یک شعار متفاوت برگزار می شود اظهار کرد: محور برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزاری برنامه های علمی و تاکید بر گردشگری و توریستی است.

,

 

,

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در پایان با بیان هر ساله بعداز برگزاری اردو نظر سنجی هایی در راستای آسیب شناسی از مجموعه و اعضا اردوها گرفته می شود یادآور شد: هدف از انجام این کار برطرف کردن نقاط ضعف و  ایجاد شور و نشاط  بیشتر در کودکان و نوجوانان است به طوریکه اهداف اصلی نوجوانان رابه اهداف اصلی کانون نزدیک تر کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه