اخبار داغ

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ماکو خبر داد:

زمینه سازی رشد و توسعه کشور با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب

زمینه سازی رشد و توسعه کشور با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ماکو گفت: امید است تمامی مسئولین نظام بتوانند با هماهنگی و برنامه ریزی شرایط مناسبی را برای رشد و توسعه کشور فراهم نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آراز سسی؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت در ماکو ظهر امروز با حضور معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی,

رعنا قربانی در این جلسه با تبریک فراسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای انعکاس خدمات و اقدامات دولت به مردم است.

,

وی مسئولان را جهادگران عرصه کار و اشتغال دانست تصریح کرد: دولت یازدهم با رویکرد ایجاد رونق اقتصادی و خروج از رکود قدم های تاثیرگذاری برداشته است.

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ماکو افزود: هفته دولت باید با رویکرد اطلاع رسانی و انتقال برنامه ها و کارهایی که از هفته دولت سال قبل تا به امروز صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی شود.

,

وی با تاکید بر این که مردم ولی نعمت های ما هستند تصریح کرد: امید است تمامی مسئولین نظام بتوانند با هماهنگی و برنامه ریزی شرایط مناسبی را برای رشد و توسعه کشور فراهم نمایند. قربانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر گفت: مسئولین باید در اداره امورات کاری خود از این شهدای الگو گیری نمایند.  

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ماکو با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و افتتاح ها در طول هفته دولت خواستار جلب مشارکت مردمی در این خصوص شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه