اخبار داغ

مشاور استاندار در امور قرآنی و فرهنگی:

مراسمات ایام محرم و صفر در جهت رفع شبهات جوانان هدفمند شوند

مراسمات ایام محرم و صفر در جهت رفع شبهات جوانان هدفمند شوند
مشاور استاندار در امور قرآنی گفت: مجالس سخنرانی در ایام محرم و صفر باید به عملیات‌های کارگاهی تبدیل شوند تا مردم به انتخاب خود و برای رفع شبهات ایجاد شده به پای منابر بنشینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، مجید وفاپور مشاور استاندار در امور قرآنی در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تبیین رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی در جلسه شورای انقلاب فرهنگی از گام‌های مثبتی بود که موجب نگاه ویژه نمایندگان مجلس به این موضوع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص، ,

وی افزود: خوشبختانه اتفاقات خوبی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در مجلس صورت گرفته است که امیدواریم عملی شود.

,

این مسوول با بیان اینکه تمام مسائل فرهنگی وابسته به آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مسوولیت عمومی مسئل قرآنی را برعهده دارد که شامل روخوانی، روانخوانی وآشنایی با سبک زندگی قرآن می‌باشد.

,

وفاپور ابراز کرد: بنا داریم جلساتی را در شورای توسعه فرهنگ قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش و دیگر مدیران متولی تشکیل دهیم که امیدواریم در این جلسات راهکارهای مناسبی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی بدست آوریم.

,

مشاور استاندار در امور قرآنی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی وابسته به مسائل بودجه ای است، تصریح کرد: اگر مسوولین در جهت گسترش مسائل تربیتی و دینی مستقیم پای کار باشند خیلی از مشکلات بودجه ای حل خواهند شد.

,

وی اذعان داشت: “احلی من اعسل” یکی از افکارهای بزرگ و اندیشمندی است که در غالب دانش آمورزی اتفاق می‌افتد.

,

این مسوول ادامه داد: خوشبختانه مردم آمادگی و عرق خاصی نسبت به برگزاری مراسمات مختلف دارند و در ایام محرم و صفر دلشان عاشورایی می‌شود اما باید زمینه محتوایی و اغنایی مراسمات را فراهم کنیم و تنها به شکل برگزاری اکتفا نکنیم.

,

وفاپور افزود: از اول ماه محرم تا صفر شش دهه داریم که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم هر روز  یک سخنرانی را در جهت رفع شبهات ایجاد شده در اذهان مردم و جوانان سخنران اختصاص دهیم.

,

مشاور استاندار در امور قرآنی تصریح کرد: مجالس سخنرانی در ایام محرم و صفر باید به عملیات‌های کارگاهی تبدیل شوند تا مردم به انتخاب خود و برای رفع شبهات ایجاد شده به پای منابر بنشینند.

,

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های مختلف در فضای مجازی باید رویکرد جدیدی را  برای برگزاری مراسمات در ماه محرم و صفر در نظر بگیریم تا علاوه بر محتوای سخرنانی برای مردم آموزنده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه