اخبار داغ

استاندار اصفهان تاکید کرد؛

پیگیری مشکلات بیماران اوتیسم در اصفهان/ فعالیت هشت مرکز حمایت از کودکان اوتیسم در استان

پیگیری مشکلات بیماران اوتیسم در اصفهان/ فعالیت هشت مرکز حمایت از کودکان اوتیسم در استان
مدیر ارشد اجرایی استان اصفهان با اشاره به برخی از مشکلات انجمن حمایت از کودکان اوتیسم اصفهان ازجمله تأمین زمین برای ساخت محل آموزش و نگهداری این بیماران گفت: معاونت عمرانی و اداره کل بهزیستی استان باید برای برون‌رفت از این مشکل و حل آن پیگیرهای لازم را صورت دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ برخی مشکلات انجمن حمایت از کودکان اوتیسم اصفهان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان و اعضای هیئت‌مدیره این انجمن مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر ارشد اجرایی استان اصفهان با اشاره به برخی از مشکلات انجمن حمایت از کودکان اوتیسم اصفهان از جمله تأمین زمین برای ساخت محل آموزش و نگهداری این بیماران گفت: معاونت عمرانی و اداره کل بهزیستی استان باید برای برون‌رفت از این مشکل و حل آن پیگیرهای لازم را صورت دهند.

,

زرگرپور کارهای خیر را ذخیره‌ای برای دنیای آخرت عنوان و اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید توان خود را برای این‌گونه حمایت‌ها بکار بگیرند چراکه فقط اقدام ها و کارهایی که با نیت و انگیزه خدایی انجام می گیرد از افراد باقی می ماند.

,

گفتنی است انجمن حمایت از کودکان اوتیسم با هدف ارائه خدمات به بیماران روانی مزمن و اختلالات رفتاری اوتیسم، آموزش در سطح جامعه و خانواده و هماهنگی دستگاه‌های مربوط، تلاش در جهت ایجاد و تأسیس مراکز آموزشی توان‌بخشی و اشتغال تحت نظر انجمن، ارتباط با مراکز دانشگاهی و انجمن های مشابه به منظور انجام تحقیقات و نشر و توسعه رشته های مرتبط با اوتیسم، تلاش در جهت تسهیلات پیشگیری و مشاوره و توان‌بخشی و درمانی با اخذ مجوز های قانونی، پیشنهاد و اصلاح و تصویب قوانین لازم در حمایت از افراد مبتلا به اوتیسم و احقاق حقوق آن‌ها تشکیل‌شده است و هشت مرکز حمایت از کودکان اوتیسم در استان فعالیت می‌کنند.

,

اوتیسم (Autism) نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه