اخبار داغ

اخبار انتظامی استان؛

اسباب بازی های قاچاق به مقصد نرسید/ پرونده باند کیف قاپان میلیاردی بسته شد

اسباب بازی های قاچاق به مقصد نرسید/ پرونده باند کیف قاپان میلیاردی بسته شد
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله اسباب بازی خارجی به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ حمید امیرخانی گفت:ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک  کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون 332 کارتن انواع اسباب بازی خارجی بدون مدارک معتبر گمرکی کشف و کامیون و محموله آن توقیف شد.

,

امیرخانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و برای انجام  مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

پرونده باند کیف قاپان میلیاردی بسته شد
 رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و انهدام اعضای یک باند چهار نفره سارقان کیف قاپ و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبرداد.

, پرونده باند کیف قاپان میلیاردی بسته شد, پرونده باند کیف قاپان میلیاردی بسته شد,
,

سرهنگ ستار خسروی  اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد کیف قاپی و سرقت از مغازه های شهروندان در منطقه شرق شهر اصفهان شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی پلیسی دو سارق را شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر کردند.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: این سارقان در بازجوئی های پلیس به کیف قاپی و سرقت از مغازه ها در منطقه شرق شهر اصفهان با همدستی دو فرد دیگر اعتراف کردند که دو سارق دیگر نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.

,

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه سارقان یک میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف شد گفت : تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده اند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود.

,

رئیس پلیس آگاهی اصفهان ادامه داد: این سارقان با موتورسیکلت در شهر پرسه می زدند و خودروهایی که کیف روی صندلی بوده شناسایی و در فرصتی مناسب و مکانی خلوت درب خودرو را باز و سرقت می کردند.

,

رئیس پلیس آگاهی اصفهان  با بیان اینکه کسانی که به این شیوه از آنها سرقت شده می توانند به پایگاه شرق پلیس آگاهی مراجعه کنند به مردم توصیه کرد: هنگام تردد در خیابان و حین رانندگی سعی کنید کیف دستی خود را دور از دسترس اینگونه سارقان که حین حرکت مرتکب سرقت می شوند قرار دهند و شیشه سمت راست خودرو را بالا کشیده و درب های خودرو را حین حرکت و توقف سر چهار راهها قفل کنید تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرید و در صورت وقوع سرقت حتی الامکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی سارقان را یادداشت و چهره آنها را به ذهن بسپارید.

,

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 700 میلیون ریال اموال مسروقه
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ازدستگیری یک سارق اماکن خصوصی و کشف 700میلیون ریال اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

, دستگیری سارق اماکن خصوصی با 700 میلیون ریال اموال مسروقه, دستگیری سارق اماکن خصوصی با 700 میلیون ریال اموال مسروقه,
,

سرهنگ محمد رضا خدا دوست گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی شهرستان نجف آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

,

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

,

این مسئول انتظامی تصریح کرد: این سارق در بازجوئی های تخصصی پلیس به سرقت مقدار 700 میلیون ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان نجف آبادی اعتراف کرد.

,

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و از افراد مطمئن و قابل اطمینان به عنوان نگهبان استفاده کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه