اخبار داغ

صاحب‌نیوز گزارش می‌دهد؛

افتتاح مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اصفهان/ زرگرپور: مجموعه پل‌ها و میدان استقلال جزء اساسی‌ترین اَبَرپروژه‌های اصفهان است

افتتاح مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اصفهان/ زرگرپور: مجموعه پل‌ها و میدان استقلال جزء اساسی‌ترین اَبَرپروژه‌های اصفهان است
مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اصفهان با اعتباری بالغ‌بر یک هزار و پانصد میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهری اصفهان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز؛ پیش از ظهر امروز با حضور استاندار اصفهان و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری اصفهان پروژه مجموعه پل‌ها و میدان استقلال به‌عنوان یکی از ابرپروژه های شهر اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

* مجموعه پل ها و میدان استقلال جزء اساسی و حیاتی ترین ابرپروژه های اصفهان است

, * مجموعه پل ها و میدان استقلال جزء اساسی و حیاتی ترین ابرپروژه های اصفهان است, * مجموعه پل ها و میدان استقلال جزء اساسی و حیاتی ترین ابرپروژه های اصفهان است,

رسول زرگرپور استاندار اصفهان با اظهار شکر خدا برای حضور در آیین افتتاح پروژه مجموعه پل ها و میدان استقلال، گفت: این پروژه ها جزء اساسی و حیاتی ترین ابرپروژه های اصفهان است.

,

وی با اشاره به ترافیک های سنگین و راه‌بندان‌های طولانی در ورودی شمال و جنوبی اصفهان، اظهار کرد: اجرای پروژه های شهری جز سخت ترین پروژه های عمرانی است چرا که اجرای اینگونه پروژه ها با توجه به ترافیک و تردد مردم در داخل شهرها سخت است.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه پروژه میدان استقلال در یکی از پرتراکم ترین نقاط شهر احداث شد، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ظرف مدت ۲۳ ماه با هزینه بالغ‌بر یک هزار و 500 میلیارد ریال انجام شد که نشان از یک تلاش جهادی دارد.

,

زرگرپور با عرض خدا قوت به متصدیان این پروژه به دلیل اجرای سریع آن، گفت: زمان معقول برای انجام چنین پروژه ای چهار سال است ولی این پروژه ظرف مدت زمان 23 ماه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

,

* لزوم اجرای ایده‌های خلاقانه برای ورودی‌های شهر

, * لزوم اجرای ایده‌های خلاقانه برای ورودی‌های شهر, * لزوم اجرای ایده‌های خلاقانه برای ورودی‌های شهر,

وی با تأکید بر اجرای ایده های خلاقانه برای ورودی ها شهر، اظهار کرد: برای اولین بار است در کشور که درگاه ورودی شهر بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه در گذشته هم شهرها درگاه و دروازه داشته اند، خاطرنشان کرد: این دروازه ها محلی برای نشان دادن هویت و فرهنگ شهر بود بنابراین این پروژه  برای اولین بار در کشور در ورودی شهر با زیباسازی خاص و متناسب با فرهنگ اصفهان انجام شد.

,

* پیچیدگی های زیاد در طراحی پروژه استقلال

, * پیچیدگی های زیاد در طراحی پروژه استقلال, * پیچیدگی های زیاد در طراحی پروژه استقلال,

ایرج مظفر معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به پیچیدگی ها طراحی چنین پروژه ای، گفت: طرح نهایی این پروژه از میان تعدادی زیادی طرح در سال 93 انتخاب شد.

,

وی با تأکید بر اینکه برای اجرای پروژه استقلال، جابجایی‌های گسترده ای در حوزه تأسیسات انجام گرفت، اظهار کرد: این مُهم که یک مسئله سخت و پیچیده بود با همکاری و همراهی شرکت های تأسیساتی انجام گرفت.

,

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مسیر پرتردد محل انتخاب شده برای اجرای پروژه استقلال، گفت: به گونه ای این پروژه انجام گرفت که عبور و مرور شهروندان با وسایل نقلیه دچار مشکل نشود.

,

* فضای همدلی حاکم بر استان، پیشرفت‌های روزافزون را رقم زد

, * فضای همدلی حاکم بر استان، پیشرفت‌های روزافزون را رقم زد, * فضای همدلی حاکم بر استان، پیشرفت‌های روزافزون را رقم زد,

رضا امینی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: شاکر خدا هستیم که در روزهای پایانی دوره چهارم شورای اسلامی شهر مجموعه پل ها و میدان استقلال برای تسهیل در امور شهروندان افتتاح شد.

,

وی با بیان اینکه شاهد افتتاح پروژه های مختلف شهری در اصفهان هستیم، اظهار کرد: فضای همدلی حاکم بر مدیریت استان دلیلی شد تا شاهد چنین اتفاق های خوب در شهرمان باشیم.

,

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خدا را شاکر هستیم که توانستیم امانت رأی مردم را به اعضای شورای دوره پنجم تحویل دهیم.

,

امینی با اشاره به پرآوازه بودن شهر اصفهان، تأکید کرد: اصفهان جایگاه بالایی در حوزه ملی و بین المللی دارد که وظایف سنگینی را بر روی دوش شورای پنجم می گذارد لذا برای همه آن‌ها آرزوی توفیق موفقیت دارم.

,

* منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی قدر فرصت‌ها را بدانند

, * منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی قدر فرصت‌ها را بدانند, * منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی قدر فرصت‌ها را بدانند,

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی گفت: قدر فرصت ها بدانید که همچون ابر در گذر هستند.

,

وی اجرای پروژه استقلال را یکی از پروژه های تاثیرگذار بر مسائل زیست محیطی اصفهان عنوان کرد.

,

گفتنی است میدان استقلال دارای  هفت ورودی از خمینی‌شهر، دهنو، بزرگراه آزادگان، خیابان استقلال، خیابان امام خمینی (ره) و دانشگاه صنعتی است.

,

احداث تقاطع پنج سطحی میدان استقلال اصفهان شامل میدان با سه پل در هم‌سطح، دو پل موازی روگذر، پل  قطار شهری، پل زیرگذر، پل رمپ جهتی (چپ‌گرد) است که مسیـر دسترسی به خیابان استقلال، بلوار امام خمینی (ره)، بلوار دانشگاه صنعتی اصفهـان، بزرگراه آزادگان و خیابان محمودآباد را فراهم می‌آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه