اخبار داغ

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی چناران خبر داد؛

مجهزترین کارخانه تولید حوله کشور به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد/ آماده‌ایم واحد حقوقی در شهرک صنعتی ایجاد کنیم

مجهزترین کارخانه تولید حوله کشور به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد/ آماده‌ایم واحد حقوقی در شهرک صنعتی ایجاد کنیم
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی چناران، از افتتاح مجهزترین کارخانه حوله کشور در هفته دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، علی دهقان‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر شهرک صنعتی از افتتاح مجهزترین کارخانه حوله بافی کشور به نام حوله یاس سپید در هفته دولت در شهرک صنعتی چناران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

مدیر شرکت شهرک صنعتی چناران با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانجات می‌تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و اشتغال‌زایی جوانان داشته باشد، خاطرنشان کرد: این کارخانه از مجهزترین کارخانه‌های حوله بافی کشور است که با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومانی بخش خصوصی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

وی ادامه داد: در فاز اول این پروژه اشتغال‌زایی 200 نفر به‌طور مستقیم فراهم می‌شود و در فاز دوم نیز ایجاد اشتغال به 400 نفر خواهد رسید.

,

 

,

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی چناران در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر وضعیت پساب شهرک صنعتی گفت: تسویه آب در شهرک صنعتی با حضور متخصصین و کارشناس با دقت بسیار بالایی انجام می‌شود به‌طوری‌که آبیاری درختان شهرک صنعتی با همین آب تسویه شده صورت می‌گیرد.

,

 

,

وی همچنین از آمادگی راه‌اندازی واحد حقوقی در این شهرک صنعتی خبر داد.

,

 

,

دهقان‌زاده خاطرنشان کرد: هدف ما اماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت افزایش تولید است و استقرار واحد حقوقی در این شهرک می‌تواند مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی در ارتباط با تنظیم قراردادهای خرید، فروش، پیمانکاری و وصول مطالبات آنان را برطرف نماید تا صاحبان واحدهای تولیدی باانگیزه بیشتری به ارتقا تولید و بکار گیری نیروی انسانی جویای کار بپردازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه