اخبار داغ

فرماندار لنجان مطرح کرد:

لزوم بازرسی دقیق از کمپ‌های ترک اعتیاد/ لنجان رتبه نخست کشف مواد مخدر در استان اصفهان را دارد

لزوم بازرسی دقیق از کمپ‌های ترک اعتیاد/ لنجان رتبه نخست کشف مواد مخدر در استان اصفهان را دارد
فرماندار لنجان گفت: فروشندگان برخی از عطاری‌های لنجان گاهی اوقات به خاطر عدم آگاهی و تجربه لازم نقش توزیع‌کنندگان مواد مخدر را پیدا می‌کنند که باید با بررسی‌های دقیق‌تر جلوی چنین روندی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان لنجان نشست مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

فرماندار لنجان در این نشست با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از آن در خانواده‌ها اظهار کرد: خانواده‌ها اولین قربانیان مواد مخدر به‌حساب می‌آیند و در صورت بی‌تفاوتی نسبت به گسترش اعتیاد، پایه‌های این نهاد ارزشمند سست خواهد شد.

,

سید محسن سجاد بابیان اینکه لنجان رتبه نخست کشف مواد مخدر در استان اصفهان را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: تمامی نهادهای شهرستان باید به کمک همدیگر به مبارزه با مواد مخدر بپردازند و در این مسیر یک هدف مشخصی را در پیش بگیرند.

,

وی با تأکید بر لزوم بازرسی دقیق از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان لنجان متذکر شد: ضروری است تا علل گرایش افراد به اعتیاد بعد از ترکشان در کمپ‌ها، موردبررسی و ارزیابی نهادهای ذی‌ربط قرار گیرد.

,

سجاد استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در مبارزه با مواد مخدر را یک اصل اجتناب‌ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از هجده عنوان پروژه پژوهشی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در شهرستان لنجان تدوین‌شده است.

,

فرماندار لنجان اشتغال‌زایی را یکی دیگر از عوامل کاهش رغبت افراد به مواد مخدر برشمرد و یادآور شد: ایجاد اشتغال برای افرادی که اعتیاد را ترک می‌کنند می‌تواند بستر مناسبی برای جلوگیری از آلوده شدن مجدد این افراد به اعتیاد باشد.

,

وی با تأکید بر نظارت بیشتر بر عطاری‌های سطح شهر تصریح کرد: فروشندگان برخی از عطاری‌ها گاهی اوقات به خاطر عدم آگاهی و تجربه لازم نقش توزیع‌کنندگان مواد مخدر را پیدا می‌کنند که باید با بررسی‌های دقیق‌تر جلوی چنین روندی گرفته شود.

,

سجاد با توجه به نقش مؤثر اداره ورزش و جوانان شهرستان در کاهش گرایش جوانان به مواد مخدر خاطرنشان کرد: نقش مؤثر و سازنده اداره ورزش و جوانان در جلوگیری از گرایش به مواد مخدر بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و ضروری است تا این اداره بیش‌ازپیش در مقابله با این پدیده شوم گام بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه