اخبار داغ

در چارچوب رقابت های نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان؛

تیم های صعودکننده منطقه ۵ به مرحله نهایی گل کوچک مشخص شدند

تیم های صعودکننده منطقه ۵ به مرحله نهایی گل کوچک مشخص شدند
چهار تیم صعودکننده از منطقه پنج شهری به مرحله نهایی رقابت های گل کوچک نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ پس از برگزاری رقابت های گل کوچک منطقه پنج شهری نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان در گروه های چهارگانه و راهیابی تیم های برتر هر گروه، مسابقات مرحله حذفی برای شناسایی صعودکنندگان به مرحله پایانی این مسابقات برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

در این مرحله تیم های محله بالا خزاق و 14 معصوم راوند به ترتیب به مصاف تیم های محله بالا طاهرآباد و محله مسجد خزاق رفتند که در آن، تیم محله بالای خزاق با چهار گل برابر نماینده طاهرآباد به برتری دست یافت و تیم محله مسجد خزاق با نتیجه 4 بر یک بر تیم راوندی پیروز شد تا خزاقی ها با ارائه یک بازی برتر به مرحله پایانی این مسابقات راه یابند.

,

در سوی دیگر، تیم های محله پاچنار و سادات راوند از گروه سوم به دیدار تیم های محله پایین طاهرآباد و آسیاب قاضی راوند رفتند که در نهایت تیم های پاچنار و محله آسیاب قاضی راوند به ترتیب با برتری یک بر صفر و دو بر یک موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات شدند.

,

بر این اساس، تیم های محله بالا و مسجد از خزاق و نیز پاچنار و آسیاب قاضی از منطقه پنج باید برای ادامه رقابت ها در مرحله نهایی، منتظر دیگر صعودکنندگان از چهار منطقه شهری دیگر باشند.

,

نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حضور ورزشکاران مناطق پنج گانه شهری برگزار می شود.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه