اخبار داغ

بعد از 4 سال تعطیلی؛

تنور اشتغال در کوره های آجرپزی خلخال گرم شد!/ بازگشت 300 کارگر به محل کار

تنور اشتغال در کوره های آجرپزی خلخال گرم شد!/ بازگشت 300 کارگر به محل کار
قصه از جایی شروع شد که باگران شدن بهای نفت گاز و نفت کوره بیش از 25 کوره آجرپزی از کار افتادند و بیش از 300 نفر کارگر از چهار سال گذشته بیکار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، قصه از جایی شروع شد که باگران شدن بهای نفت گاز و نفت کوره بیش از 25 کوره آجرپزی از کار افتادند و بیش از 300 نفر کارگر از چهار سال گذشته بیکار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

این موضوع در طی سال های گذشته نقل محافل شده و دهان به دهان گشته بود و تا اینکه در دو هفته گذشته انعکاس وسیعی در فضای مجازی داشت.

,

برهمین اساس فرماندار خلخال برای حل این مشکل در میان اهالی روستای علی آباد حضور پیدا کرد تا با همفکری شاید راه حلی برای آن پیدا شود.

,

دراین جلسه بابایی فرماندار خلخال از شرکت گاز شهرستان خواست تا با کار کارشناسی شده و اندازه گیری میزان مصرف گاز این کوره های آجرپزی، روند گازرسانی به این کوره ها تسریع شود.

,

  فرماندار خلخال از اهالی نیز خواست تا با تولید با کیفیت و مکانیزه و به روزرسانی کوره ها برای رقابت در بازار مصرف ساختمان،وارد عمل شوند که با استقبال اهالی همراه شد.

,

بابایی با بیان اینکه وزن آجر های تولید شده قبلی سنگین بوده است گفت: امروزه سبک بودن ساختمان یکی از اصول اصلی نظام مهندسی است که لازم است در این خصوص آجرپزان اقدام کنند.

,

 در این جلسه سید هادی کریمپور معاون شرکت گاز، هادی ذبیحی مدیریت جهاد کشاورزی و روسای ادارات منابع طبیعی و اعضای شورای شهرستان خلخال نیز نظرات و اقدامات انجام شده در این خصوص را ارائه دادند.

,

 به گزارش ازناو ، کوره‌های آجرپزی علاوه بر 300نفر اشتغال مستقیم، 200 نفر را نیز به صورت غیرمستقیم وارد بازار کار می کند.

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه