اخبار داغ

نقشه مشترک استکبار در نقاط مختلف؛

تخریب مساجد، خط مشترک رژیم صهیونیستی و داعش/استکبار جهانی به دنبال نابودی اسلام ناب محمدی است

تخریب مساجد، خط مشترک رژیم صهیونیستی و داعش/استکبار جهانی به دنبال نابودی اسلام ناب محمدی است
چهل هشت سال قبل در چنین روزی "دنیس مایکل روهان" یهودی افراطی استرالیایی الاصل با همکاری نظامیان اسرائیل در یک اقدام حساب شده مسجد الاقصی را به آتش کشید تا اولین قطعه از پازل نقشه جدید استکبار کامل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، حادثه آتش سوزی مسجدالاقصی به دست یهودیان درست یک سال پس از تصرف بخش شرقی بیت المقدس به دست نظامیان اشغال گر صهیونیستی در جریان جنگ شش روزه رخ داد که در طی این حریق عمدی ستونهای از آتش و دود تمامی مسجد را در بر گرفت و آتش تا ارتفاع صدمتری زبانه میکشید به گونه ای که در قسمت جنوب شرقی چیزی در حدود دویست متر مربع از سقف مسجد کاملا نابود شد و گنبد مسجد در پنج نقطه در آتش سوخت و منبر ارزشمند و متبرک مسجدالاقصی،  با قدمت هشتصد سال در این حادثه به کلی در آتش سوخت و خاکستر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

آتش زدن مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان و از مقدس ترین اماکن مذهبی برای همه ادیان الهی در 30 مرداد ماه 1348 سند ننگینی از کتابچه جنایات رنگین رژیم صهیونیستی است که تا ابد در تاریخ ماندگار شده و هیچ گاه از ذهن مسلمین جهان و دیگر پیروان ادیان آسمانی پاک نخواهد شد.

,

رژیم صهیونیستی از نخستین روزهایی که برای اشغال سرزمین موعود پا به پاره تن اسلام گذاشتند برای پاک کردن و نابودی همه آثار اسلامی این شهر اقدامات زیادی انجام داد چراکه آنان به خوبی میدانستند که برای شکستن غرور یک امت باید مقدساتشان را هدف بگیرند و به همین دلیل به سراغ اولین قبله مسلمین به عنوان آخرین دین الهی رفته و مسجدالاقصی را به آتش کشیدند تا به خیال خود یکی از مقدس‌ترین نمادهای دین اسلام و معراجگاه پیامبر آن را تحقیر کرده و اسلام را به نابودی بکشانند.

,

به واقع امروزه نیز با گذشت چیزی درحدود نیم قرن از آن اتفاق تلخ، مزدوران این رژیم در لباس گروه  تکفیری داعش و همچنین آل سعود به دنبال کامل کردن همان نقشه قبلی بوده و خط مشترک تخریب مساجد را در سوریه، عراق و یمن تکرار می کنند و با تهیه فیلم از اقدامات خود آن را راهی برای مبارزه عنوان میکنند اما بی شک تمامی مسلمین واقعی و ملت های آزاده جهان به خوبی میدانند که مسجد خانه خداست و تخریب این مکان های مقدس گناه نابخشودنیِ بوده که تنها از  دست پروردگان اسرائیل، آمریکا و آل سعود بر می آید.

,

داعش دنباله دهنده راه اسرائیل

, داعش دنباله دهنده راه اسرائیل, داعش دنباله دهنده راه اسرائیل,

در همین رابطه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه اسلام ناب محمدی تا ابد زنده خواهد بود، اظهار داشت: هیچ گاه دشمنان مسلمین نمیتوانند با چنین اقدامات وحشیانه ای در دلهای ما ترس ایجاد کرده و ما را از ادامه راه بازدارند.

, پاپایا,

وی افزود: اگر به تاریخ پیدایش داعش توجه کرده و جنایات آنان را در ذهن مرور کنیم به خوبی هم فکر بودن آنان با رژیم صهیونیستی را خواهیم فهمید چراکه آنان به همان صورت به دنبال تخریب مساجد، مکانهای متبرک، کشتار و نسل کشی و نابودی اسلام ناب محمدی هستند.

,

حجت الاسلام علی بامری با اشاره به اینکه اسراییل مانند تکفیری ها هر فکرِ غیرِ خود را، فکر منحرف تلقی می کند؛ بیان کرد: مشترکات این رژیم جعلی با داعش و آل سعود به اندازه ای است که حتی کودکان هم به ارتباط آشکار آنان باهم پی برده و خواهند فهمید که زیر سایه یک تفکر و جناح دست به جنایات آنچنانی میزنند.

,

وی ادامه داد: مسجد در اسلام، قلب تپنده حیات این دین و جایگاه پیوند آسمان و زمین است، و انسان به عنوان اشرف مخلوقات در آن رشد و تکامل می‌یابد و همین نکته به تنهایی دلیل دشمنی رژیم صهیونیستی، آل سعود و داعش با این محل معنوی را نشان میدهد.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در پایان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت میان شیعه و سنی در جهان اسلام، تصریح کرد: دشمنان اسلام به دنبال تخریب این دین آسمانی و نابودی تفکرات ناب آن هستند و برای استکبار جهانی و گروه های تکفیری نه تنها شیعه و سنی مهم نیست بلکه تنها آسیب زدن به اسلام ناب محمدی و از میان برداشتن قدرت مسلمین شرط است که باید همه اقوام و مذاهب اسلامی برای مقابله با چنین تفکراتی باهم متحد باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه