اخبار داغ

دعوای خانوادگی در شاهرود جان دو نفر را گرفت

دعوای خانوادگی در شاهرود جان دو نفر را گرفت
فرمانده نیروی انتظامی شاهرود گفت: در پی اختلاف و درگیری خانوادگی داماد خانواده همسر و مادر همسرش را به ضرب گلوله کشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده نیروی انتظامی شاهرود در گفتگو با نسل شاهوار گفت: پس از کسب خبری شامگاه یکشنبه حدود ساعت 22 و 30 دقیقه مبنی بر وقوع تیراندازی در شهرک ذواالفقار شاهرود بلافاصله ماموران انتظامی شاهرود به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی اولیه دریافتند فردی حدود 40 ساله با سلاح شکاری وارد خانه مادر همسر خود شده و پس از تیراندازی به سوی همسر و مادر همسر خود از محل حادثه متواری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی اظهار کرد: نیروهای اورژانس نیز بلافاصله برای کمک به مصدومان در محل حادثه حاضر شدند اما متاسفانه دو فردی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه بعد از تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد علت این درگیری و تیراندازی اختلاف خانوادگی بود افزود: به دلیل این اختلاف خانوادگی همسر قاتل درخواست طلاق داده بود و حدود شش ماه بود که در منزل مادر خود زندگی می کرد.

,

اشرفی بیان کرد: قاتل پس از ارتکاب جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید از محل متواری شده است اما تلاش پلیس و نیروهای امدادی برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

,

چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری نیز در حادثه ای مشابه فردی در پی نزاع خانوادگی به درب منزل مادر همسرش رفت و همسر و مادر همسرش را مورد اصابت گلوله قرار داد که در این حادثه همسر قاتل جان باخت.

,

27 خرداد ماه سال جاری نیز در پی وقوع حادثه اسید پاشی دختر یک خانواده جان خود را از دست داد. 

, 27 خرداد ماه سال جاری نیز در پی وقوع حادثه اسید پاشی دختر یک خانواده جان خود را از دست داد.  ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه