اخبار داغ

پدر طب اسلامی مطرح کرد

حضور صهیونیست‌ها در بشقاب ایرانیان با محصولات تراریخته/ جلوگیری از تولید محصولات تراریخته در ایران محال است

حضور صهیونیست‌ها در بشقاب ایرانیان با محصولات تراریخته/ جلوگیری از تولید محصولات تراریخته در ایران محال است
پدر طب اسلامی با بیان اینکه یک صهیونیست معتقد بود ما در بشقاب‌های شما و در داروخانه‌‌های شما حضور داریم چرا که بسیاری از محصولات غذایی و دارویی شما توسط ما ساخته می‌شود، گفت: تدبیر دشمنان این بوده است که با تولید محصولات تراریخته نابودی مسلمانان را دنبال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله عباس تبریزیان در نشست علمی بررسی ابعاد سیاسی امنیتی پزشکی و نظری محصولات تراریخته که یکشنیه شب در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد ابراز داشت: در برخورد با تحرکات غرب دو دسته نظر وجود دارد، یک دسته فوری به سراغ نظرات غربی می‌روند، هر چه از دهان غربی‌ها بیرون آید را دنبال می‌کنند، می‌پذیرند و به صحت آن سوء ظن نمی‌یابند و منتظر می‌شوند که خود غربی‌ها این‌ها را نقد کنند، دسته دیگر معتقد به صحت کامل دستورات خداوند در تمام زمینه‌ها است و کاری به مقبولیات شرق و غرب ندارد که چه را می‌پذیرند و چه را رد می‌کنند، در هر حال به کلام خداوند و راهنمایی‌های او، پیامبرش(ص) و اهل‌بیت(ع) پیامبرش پناه می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: روی آوری به طب شیمیایی مردم را به نابودی کشانده و دامنه مریضی مردم را گسترش داده است ولی مردم ما منتظرند که غربی‌ها به این نتیجه برسند که طب شیمیایی مناسب نیست و به طب اسلامی و سنتی روی آورند تا آن‌ها هم به صلاحیت طب اسلامی و عدم صلاحیت طب شیمیایی اقرار کنند.

,

پدر طب اسلامی ضمن انتقاد به مخالفت وزارت بهداشت با ترویج طب اسلامی بیان داشت: اگر وزارت بهداشت دست در دست طب اسلامی دهد به سرعت در زمینه درمان پیشرفت می‌کند و حتی حرف اول را در جهان می‌زند.

,

آیت‌الله تبریزیان با بیان اینکه دنیا به صورت خزنده دارد به سمت اسلام می‌آید، اضافه کرد: در یکی از کشورهای غربی پس از تولید انواع و اقسام مسواک‌ها و خمیرهای دندان شیمیایی و به ظاهر پیشرفته، اکنون دریافته‌اند که بهترین مسواک «چوب اراک» است که پیامبر(ص) سفارش کرده است و در حال تبلیغ استفاده از این مسواک هستند، اگر ما از همین جای راه به بعد به طب اسلامی اقتدا کنیم جلوی تداوم ضررهای طب شیمیایی گرفته می‌شود.

,

وی با اشاره به اهمیت حجامت در سلامتی و سفارش اسلام به این مهم عنوان داشت: برخی منتظرند دنیای غرب اعلام کند حجامت خوب است تا به دنبال توسعه آن باشند در حالیکه این راه حل طبی از اساسی‌ترین راه‌های مورد استفاده برای درمان در جهان است، اگر در امور طبی نیز تسلیم تعالیم خداوند و پیامبرش باشید راه را گم نمی‌کنید و در زمینه مباحثی چون تراریخته معطل نمی‌مانید و سریع راه را پیدا می‌کنید.

,

پدر طب اسلامی افزود: حجامت مورد توجه ویژه صهیونیست‌ها است، با وجود اینکه حجامت ارمغان معراج پیامبر(ص) است ولی صهیونیست‌ها ابراز می‌کنند که قدمت حجامت به پیش از پیامبر اسلام(ص) بر می‌گردد ولی دروغ می‌گویند و حجامت اصالتاً متعلق به اسلام(ص) است.

,

آیت‌الله تبریزیان اذعان داشت: هر غذایی می‌تواند برای انسان ضررآفرین باشد به همین دلیل پیامبر(ص) پس از خوردن غذا می‌فرمود:« خدایا غذای بهتری به ما عنایت فرما»، شیر سالم‌ترین و بهترین غذا است و پیامبر(ص) به این طعام توجه ویژه‌ای داشتند.

,

وی ادامه داد: باید نسبت به هر غذای جدید شک و تردید داشت، نباید تا غذای تازه‌ای ساخته می‌شود در ابتدا پذیرفت و سپس بررسی کرد که آیا این غذا مفید است یا مضر بلکه باید قبل از آن بر روی آن بررسی شود.

,

پدر طب اسلامی افزود: پیامبر(ص) هر غذایی را نمی‌پذیرفتند، ما هم نباید هر غذایی را بپذیریم مگر اینکه سلامت آن بر ما روشن شود.

,

آیت‌الله تبریزیان بیان داشت: محصولات تراریخته محصولاتی هستند که دستکاری ژنتیکی شده‌اند، یعنی ژن یک حیوان را بر می‌دارند و درون بدن حیوان دیگری تزریق می‌کنند. بر اساس تحقیقات به دست آمده بیشترین ژنی که در تولید محصولات تراریخته مورد استفاده قرار می‌گیرد ژن خوک است، مثلا ژن خوک را به مرغ‌ها تزریق می‌کنند و چون خوک بیش از ظرفیت خود غذا می‌خورد سبب می‌شود این صفت در مرغ‌ها نیز بروز پیدا کند یعنی مرغ نیز بیش از ظرفیت خود غذا بخورد در نتیجه در مدت 40 روز وزن زیادی پیدا کند.

,

وی با بیان اینکه تولید محصولات تراریخته مخلوقات خداوند را ماهیتا تغییر می‌دهد و این کارها مخالف دستورات خداوند است چون تراریخته‎‌ها قابلیت اولیه خود را از دست می‌دهند اضافه کرد: سؤال این است که آیا خداوند بهترین را خلق کرده یا بدترین؟ اعتقاد این است که هرچه خداوند خلق کرده بهترین است؛ کسانی که می‌گویند می‌خواهیم برای اصلاح ژنتیکی محصولات گیاهی و گوشتی از صنعت تراریخته استفاده کنیم حرف بدی می‌‎زنند چرا که با این گفتار مدعی شده‌اند که خداوند فاسد خلق کرده و ما می‌خواهیم اصلاح کنیم.

,

پدر طب اسلامی اذعان داشت: در دین اسلام برای تأمین همه نیازها راه حلی ارائه شده است ولی کوتاهی مسلمانان در زمینه تحقیق، گردآوری و استفاده از این راه حل‌ها سبب شده است که ابعاد مختلف دین اسلام از جمله طب اسلامی سال‌ها مغفول بماند.

,

آیت‌الله تبریزیان اضافه کرد: برترین مباحث مربوط به زیست‌جانوری در تعالیم اسلامی وجود دارد ولی چون تحقیق و بررسی در این زمینه صورت نگرفته برخی گمان می‌کنند در این زمینه دستوری در اسلام وجود ندارد.

,

وی با بیان اینکه بهترین قوانین اجتماع در اسلام جمع شده است گفت: با وجود اینکه بهترین قوانین در اسلام جمع شده است ولی کم توجهی مسلمانان به این موارد سبب شده مردم گمان کنند در این زمینه در اسلام چیزی بیان نشده.

,

پدر طب اسلامی اضافه کرد: در ابتدای راه برای تولید داروهای گیاهی در راستای رونق بخشی به طب اسلامی که برای کاشت «بنفشه» مکان‌های مختلفی را امتحان می‌کردیم متوجه شدیم مکان‌هایی که توریست‌ها حاضر می‌شوند و گناه می‌کنند مثلا ترانه‌ پخش می‌کنند رشد بنفشه‌ها در آن مکان‌ها کم می‌شود؛ در روایات مختلف وارد شده است که برخی مواقع علت آفت‌زدن گیاهان گناهان کسانی است که گیاه را پرورش می‌دهند.

,

آیت‌الله تبریزیان با اشاره به آفت نزدن گیاهان تراریخته بیان داشت: آفت نزدن گیاهان تراریخته به این دلیل این است که در آن ها سم وجود دارد و حشره‌های آفت‌زا تشخیص می‌دهند که این گیاهان دیگر خوراکی نیستند؛ در برخی کشورهای اروپایی میوه‌های کرم زده را میخرند چون معتقددند که گیاهی که مورد استفاده کرم قرار گرفته ولی کرم آسیب ندیده نشان‌دهنده این است که آن گیاه سالم و خوراکی است.

,

وی افزود: سال‌ها قبل که کدهای شیمیایی و مواد نگهدارنده وارد کشور شد اگر کسی می‌گفت که این‌ها ضرر دارد کسی حرف او را گوش نمی‌داد و می‌گفتند که این‌ها خوب است چون غربی ها با تکیه بر فنون علمی جدید ساخته‌اند ولی اکنون که حدود صد سال از آن زمان می‌گذرد و استفاده از این کدهای شیمیایی موج بیماری را در بین مردم گسترش داده است مفهوم شده است که این‌ها مضر است.

,

پدر طب اسلامی عنوان داشت: در بسیاری از موارد میوه‌های تولید ایران که به کشورهای اطراف خلیج فارس صادر می‌شود به دلیل استفاده زیاد از مواد شیمیایی در تولید آنان، این میوه ها ناسالم تشخیص داده می‌شود و برگشت می‌خورد.

,

آیت‌الله تبریزیان ادامه داد: بیش از 90 درصد مراکز تولید دارو در جهان متعلق به صهیونیست‌ها است! در حالیکه صهیونیست‌ها بدترین و سرسخت‌ترین دشمنان مسلمانان هستند آیا انتظار است که آنان ما را درمان کنند؟!

,

وی اذعان داشت: صهیونیستی گفته است:« ما در بشقاب‌های شما و در داروخانه ‌های شما حضور داریم چرا که بسیاری از محصولات غذایی و دارویی جهان به ویژه برای ایران توسط ما ساخته می‌شود.»؛ تدبیر دشمنان این است که با در دست گرفتن منشأ دارویی و تغذیه مسلمانان برای نابودی آنان اقدام کنند همانگونه که اکنون بسیاری از ما را به بیماری‌های مختلف دچار ساخته‌اند.

,

پدر طب اسلامی با بیان اینکه اشتباه است که فکر کنیم صهیونیست‌ها نفع و صلاح ما مسلمانان را می‌خواهند، افزود: به هرچه از طرف غرب و واروپا به سمت ما می‌آید باید شک کرد.

,

آیت‌الله تبریزیان با اشاره به گسترش استفاده از محصولات تراریخته در صنعت کشاورزی در ایران عنوان داشت: در جنوب کشور بسیاری از محصولات به ویژه گندم‌ها تراریخته است، برنج، بادمجان، گوجه فرهنگی، خیار و ... تراریخته شده‌اند، جمع کردن تخم‌های تراریخته و استفاده از تخم‌های بومی محال است و از سویی کشاورزان نیز به دلیل نفعی که با استفاده از محصولات تراریخته می‌برند حاضر به استفاده از محصولات بومی نیستند، کار راحت این بود که نمی‌گذاشتند از ابتدا محصولات تراریخته وارد شود.

,

وی اذعان داشت: نیاز به محصولات جدید و تغذیه‌های زیاد نیست، باید به سبک غذایی پیامبر(ص) اقتدا کنیم، مثلا در مصرف نمک باید نمک دریا استفاده شود چرا که پیامبر(ص) از نمک دریا استفاده می‌کرد، برخی کشورهای اروپایی نمک‌ دریاهای ما را می‌خرند و بسته‌بندی می‌کنند و به قیمت بسته‌ای حدودا 40 هزار تومان می‌فروشند.

,

 

,

انتهای پیام/130

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه