اخبار داغ

گلایه مردم اردکان از وضعیت خیابان های این شهر:

پول بیت المال به دلیل عدم هماهنگی، در خیابان های اردکان به هدر می رود

پول بیت المال  به دلیل عدم هماهنگی، در خیابان های اردکان به هدر می رود
شهروندان اردکانی از عدم هماهنگی بین ادارات اردکان با شهرداری و در نتیجه تحمیل هزینه به بیت المال گلایه های فراوان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا، دوماه قبل بلوار پیامبر اعظم به صورت کامل آسفالت شد و بعد از گذشت مدت کوتاهی توسط اداره آب فا و برای طرح فاضلاب اردکان چاله هایی حفر شد که به کلی چهره تازه آسفالت را بر هم زد و هزینه هنگفتی که برای اسقالت شده بود را به هدر داد. گروه خبری اردکان گویا به سراغ ساکنین این منطقه رفت تا نظر آنها را در رابطه با وضعیت موجود جویا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا،,  اردکان گویا,

, ,

علی ابراهیم‌زاده یکی از ساکنین بلوار اعظم در خصوص اقدام جالب شهرداری و اداره آب فا گفت: با گذر از بلوار پیامبر اعظم از ناهماهنگی بین شورای شهر، شهرداری و اداره آب فا تعجب می‌کنیم. مدت‌ها منتظر احداث خیابان بودیم و حالا پس از احداث شاهد تخریب آسفالت این بلوار هستیم.

,

وی افزود: طرح فاضلاب و اجرای آن مدت‌هاست در حال اجراست و طرحی نبوده که مسئولین بگویند از آن بی‌خبر هستند، سؤال من از این است چرا بعد از گذشت دو ماه از آسفالت خیابان شروع به حفر فاضلاب کردند؟

,

شهروند اردکانی در پایان اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم پول بیت‌المال این‌چنین از بین برود.

,

, ,

مهدی اندر خور دیگر شهروند اردکانی گفت: بلوار پیامبر اعظم ازجمله پرترددترین مناطق شهر برای شهروندان ساکن این منطقه است که شهرداری با احداث آن، مسیر مناسبی را برای کاهش ترافیک ایجاد کرده‌اند اما در حال حاضر شاهد هستیم که هنوز این طرح به اتمام نرسیده و در حالی که آسفالت آن هنوز تازه هست اداره فاضلاب شروع به کندن چاله برای فاضلاب کرده‌ است و نگذاشتند از زیبایی و تمیزی این خیابان استفاده کنیم.

,

وی ادامه داد: هزینه‌های مصرفی زیادی برای آسفالت دوباره خیابان شده است اما کیفیت اولیه را ندارند. آیا کارشناسان از محل عبور فاضلاب اطلاع نداشتند که بعد از آسفالت کامل بلوار، اقدام به کندن فاضلاب کردند؟

,

شهروند اردکانی تأکید کرد: در حال حاضر نیز با این وضعیت خیابان عبور و مرور سخت شده و مشکلات زیادی برای خودروها ایجاد شده است.

,

, ,

حسن رنجغانی گفت: هنوز این بلوار به سرانجام نرسیده است و برخی از مناطق آن تکمیل‌نشده است، نیمه‌تمام ماندن بلوار در اردکان تازگی ندارد، خیلی از بلوارها در اردکان همین وضعیت رادارند.

,

وی ادامه داد: حفر فاضلاب مشکلاتی را برای عبور و مرور ایجاد کرده است. از آسفالت کشی خیابان‌ها سررشته‌ای ندارم اما به گمانم این آسفالت روکش اولیه باشد.

,

, ,

مهدی مندلیان در خصوص عدم هماهنگی اداره آب فا با شهرداری اظهار داشت: شهرداری کار اشتباهی انجام داد، اگر قرار بود بعد از گذشت مدت کوتاهی طرح فاضلاب در اینجا اجرا شود چه لزومی داشت این مقدار هزینه برای اسفالت خیابان شود؟آیا طرح‌های اجرایی کارشناسی نمی‌شوند؟

,

وی ادامه داد: شنیده‌شده است که در تقاطع بلوار پیامبر اعظم و انتهای خیابان فکور طرح ایجاد میدان قرار است اجرا شود اما در این خیابان‌ها خانه‌هایی وجود دارد که صاحبانش برای تخریب رضایت نداده و باعث شده‌اند که بخشی از خیابان به شکل نامطلوبی دربیاید و در حال حاضر تخریب خیابان نیز به آن اضافه‌شده است.

,

شهروند اردکانی تأکید کرد: کاش شهرداری به‌جای این هزینه‌های چندباره به فکر آبادانی شهر بود.

,

, ,

علی هاشمیان گفت: دلمان به بلواری تازه تأسیس و بدون پستی‌وبلندی خوش بود که مدت کوتاهی این دل‌خوشی تمام شد و پیمانکاران فاضلاب به جان آسفالت افتادند. آیا مسئولین شهر نمی‌دانستند که شبکه فاضلاب شهری در این مکان نیاز است؟

,

وی ادامه داد: چند روز قبل یکی از همسایه‌ها به دلیل پر تاپ شدن شن گودهای فاضلاب، دچار حادثه شده بود. کاش می‌گذاشتند حداقل یک خیابان سالم در شهر بماند، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر بی‌شباهت به زمین کشاورزی نیست.

,

شهروند اردکانی تأکید کرد: در هر قدم آسفالت‌های وصله شده‌ای وجود دارد که بدون دقت و با پستی‌وبلندی روی‌هم انباشته‌شده‌اند، نمی‌خواهم غیبت کرده باشم اما نمی‌دانم در کارهای شهرداری کار اصولی و کارشناسی تعریف‌شده است یا نه؟!

,

انتهای پیام/ر*ح.ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه