اخبار داغ

شائبه فرار رو به جلوی سرمایه گذار هلدینگی از دامغان؛

مدیران شرکت: مسئولان همکاری نکردند/ مسئولان: حتی یک مورد عدم همکاری نداشته ایم

مدیران شرکت: مسئولان همکاری نکردند/ مسئولان: حتی یک مورد عدم همکاری نداشته ایم
سرمایه گذار یک هلدینگ بزرگ در دامغان طی چند روز گذشته بخشی از سرمایه خود را به یکی از شهرستانهای همجوار استان سمنان انتقال داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، بارقه های امید، کار و تلاش با سرمایه گذاری های سرمایه گذاران در دامغان حلاوت و شیرینی خود رادر کام مردم بخصوص جوانان جویای کار بسیار بالا برد اما، خبرهای تعطیلی کارخانه جات و یا خروج سرمایه گذاران هلدینگی ندای بیکاری و اضطراب و تلخی آن را در ذهن مردم دامغان و خانواده های آنان چند ده برابر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

این بار شیپور خروج بزرگترین سرمایه گذار هلدینگی دامغان به صدا در آمده و طی چند روز گذشته بخشی از سرمایه خود را به یکی از شهرستانهای همجوار استان انتقال داده است.

,

, ,

سرمایه های شرکت از دامغان به شهرستان های همجوار منتقل شد

, سرمایه های شرکت از دامغان به شهرستان های همجوار منتقل شد,

جندقی مسئول دفتر  "کاراسازه متین" در گفتگوی تلفنی با خبرنگار تیتریک، انتقال سرمایه های شرکت را از دامغان به شهرستان های همجوار تأیید کرد و دلایل آن را بیشتر همکاری نکردن مسئولین و طولانی کردن صدور برخی مجوزها که باعث کند شدن مسیر تولید و سرمایه گذاری های کلان این شرکت دانست.

,

وی در ادامه افزود: برخی از ادارات شهرستان نیز به این شرکت در تسهیل امور کمک هایی داشته اند اما بسیار کم بوده که از آنها تشکر کردند.

,

جندقی به برخی موانع پیش روی این شرکت اشاره کرد و گفت: کندی در اعطای بخش تسهیلات بانکی، تاخیر در گرفتن انشعابات آب، برق، گاز در برخی از پروژه ها و درگیری با ادارات در گرفتن مجوزه های حکومتی و قانونی از موانعی است که دستگاه های دولتی برای مجموعه ما ایجاد کرده اند.

,

تمامی خواسته های شرکت از فرمانداری اجرایی شده است

, تمامی خواسته های شرکت از فرمانداری اجرایی شده است,

سید حسن طباطبایی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دامغان در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: تشریفات اداری در همه دنیا مرسوم است، ما با توجه به شرایط شهرستان خیلی سریعتر از آنچه تصور شود کارهای بررسی پرونده ها را برای سرمایه گذاران تسهیل کرده تا روند اجرای پروژه ها در شهرستان سریع تر آغاز شود.

,

طباطبایی عنوان کرد: خواسته ای نبوده که این شرکت عنوان کند و انجام نشده باشد البته ضوابط اداری بدون اخلال در کار ادارات به سرعت انجام شده است.

,

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دامغان با تاکید براینکه  از سرمایه گذاری در این شهرستان استقبال می کنیم، افزود: امیدوارم که در چارچوب قانون بتوانیم خدمات خوبی به این سرمایه گذران بدهیم و پاسخ گوی همشهریان باشیم.

,

تمام  مدارک همکاری شهرک صنعتی دامغان با این شرکت موجود است

, تمام  مدارک همکاری شهرک صنعتی دامغان با این شرکت موجود است,

سلیمانی رئیس شرکت شهرک های صنعتی دامغان در گفتگو با خبرنگار تیتریک با اشاره به اینکه تمامی مجموعه های اداری شهرستان به دنبال جذب سرمایه گذاران هستند، گفت: مسئولان آن شرکت عنوان کرده اند که همکاری نکردیم، چرا بیان نمی کنند در کدام بخش همکاری نشده است؟ و یا اگر موردی بوده چرا آن مورد خاص را به مسئول بالاتر گزارش و اطلاع نمی دهند؟

,

رئیس شرکت شهرک های صنعتی دامغان اظهارکرد: بنده نمی خواهم وارد این بازی های کودکانه که مجموعه مذکور راه انداخته شوم چراکه مجموعه شرکت شهرک صنعتی دامغان با تمام وجود به این شرکت کمک کرده است که تمام سندها و مدارک موجود می باشد.

,

وی ادامه داد: شاید منظور مجموعه ایشان از عدم همکاری این است که ما بیاییم و فروش محصولاتشان را نیز عهده دار شویم و جای نیروهایشان کار کنیم.

,

سلیمانی همچنین تصریح کرد: درب این مجموعه نه تنها برای این شرکت بلکه برای تمامی سرمایه گذاران، اشخاص حقیقی و حقوقی باز است.

,

گفته ها درخصوص عدم همکاری جهاد کشاورزی بی انصافی است

, گفته ها درخصوص عدم همکاری جهاد کشاورزی بی انصافی است,

علیان نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در این باره به خبرنگار تیتر یک گفت: بنده و تمام مجموعه جهاد کشاورزی دست تمام سرمایه گذاران را که در شهر دامغان سرمایه گذاری کردند می بوسیم و به دنبال فرد یا افرادی می گردیم که در این شهر و در حوزه خودمان یعنی بخش کشاورزی سرمایه گذاری کنند اینکه شنیده می شود که بخش جهاد کشاورزی همکاری نکرده بی انصافی است.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه مدت اعتبار موافقت اصولی زمین 5 هکتاری این شرکت بدلیل پیگیر نبودن  شخص نماینده شان پایان یافته است، افزود: اگر واقعا این شرکت تمایل به سرمایه گذاری دارد چرا طرح های توجیهی اش را برای این اداره نمی آورد.

,

وی ادامه داد: ما واقعا ماندیم با چه ادبیاتی با این برادران صحبت کنیم به نماینده شرکت بارها گفته شده کارهای اداری درکمتر از چند روز انجام می شود به شرط آنکه پیگیری کنند هنوز بعد از این مدت موافقت اولیه، موافقت اصولی، حتی طرح توجیهی کشاورزی را ارائه نداده اند.

,

علیان نژاد با اشاره به اینکه این شرکت با خرید زمینی از آقای نادعلی زاده، به میزان یک صد هکتار، استخر آب در آن ایجاد کرده است، بیان کرد: مسئولان این شرکت اذعان دارند که آب از سد خریداری کرده است اما این فرافکنی بیش نیست سد دامغان برای تامین حقابه بران خود آب کم دارد و در شرایط خاصی بسر می برد.

,

وی گفت: این شرکت تمایلی به سرمایه گذاری ندارد چراکه در ابتدای ورود این سرمایه گذار به شهرستان مبلغ یکصد و 54 میلیارد تومان از منابع بانک کشاورزی دامغان آماده پرداخت به آنها بود اما متاسفانه خودشان اقدامی نکردند و عنوان کردند که باید مجتمع خدماتی در زمین های کشاورزی ابتدای جاده بزنیم و بعد برای کار کشاورزی و گلخانه اقدام کنیم که آن هم با توجه به تغییر کاربری زمین کشاورزی شرایط و قانون خودش را داشت که باز ما مشاوره و راهنمایی های لازم را به نمایندگان شرکت انجام دادیم ولی باز هیچ اقدامی صورت نگرفت.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان ادامه داد: اگر در کار قانونی این شرکت کسی مانع تراشی کرد بیایید بگویید اما شما یک نمونه پیدا نخواهید کرد که مجموعه مدیریت شهرستان دامغان با این شرکت همکاری نکرده باشد.

,

در صادر شدن اسناد این شرکت تعللی ایجاد نشده است

, در صادر شدن اسناد این شرکت تعللی ایجاد نشده است,

غفاری رئیس اداره ثبت شهرستان دامغان در مورد ثبت سند شرکت ها به خبرنگار تیتر یک گفت: این اداره براساس قانون طبق ماده 21، 22 و 133 تعیین و تکلیف اراضی می تواند سند صادر کند براساس قانون در هر شرایطی برای ثبت سند به یکی از این ماده قانون استناد و سند صادر می شود اینکه شرکت مذکور می گوید در صادر شدن اسناد این شرکت تعلل ایجاد شده است اینگونه نیست با گرفتن مجوزها و معرفی از سوی ادارات اسناد در هر کجای ایران به سرعت صادر می شود مگر اینکه اشکال قانونی در آن باشد و یا در آن مورد خاص نقض قانون باشد.

,

وی ادامه داد: این اداره برای صادر کردن سند تنظیمی و شش دانگ هیچ مشکلی ندارد آیا همشهریان تا کنون موردی داشته اند که سند آن صادر نشده باشد و این دومی آن باشد؟

,

خبرنگار تیتریک با تعدادی از کارمندان و مهندسین این شرکت که مایل نیستند نامی از آنها برده شود گفتگو کرد که آنها عنوان کردند شرکت مذکور در سیرجان قراردادی را بسته است که برای انجام آن نیاز به انتقال این دستگاه ها و ماشین آلات بوده است.

,

یکی از آنها ادامه می دهد: به نفع شرکتهای بزرگ می باشد که در مرکز کریدور راه های ایران حضور یابند بخاطر دسترسی آسان به شمال، جنوب و شرق و غرب کشور احساس ما این است که شرکت در پرداخت نکردن حقوق کارمندان و پرسنل خود در حال فرار به جلو است و با ایجاد این فضا به دنبال مقاصد خود می باشد.

,

تلاش تیتریک جهت مصاحبه با قنبر ریاست این شرکت به نتیجه نرسید و این پایگاه خبری تمام تلاش خود را انجام داد تا با مصاحبه از صاحبان و کارکنان شرکت از یکسو و مصاحبه با مسئولین از سوی دیگر فضایی روشن در مقابل همشهریان خود قرار دهد تا مردم خود در این فضای رسانه ای قضاوت و داوری کنند.

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه