اخبار داغ

امام جمعه شهر دلگان:

مسجد در اسلام کانونی برای مقابله علیه دشمنان است

مسجد در اسلام کانونی برای مقابله علیه دشمنان است
امام جمعه شهر دلگان گفت: مساجد در اسلام کانون و محوری برای حرکت و مقابله بر علیه دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه شهر دلگان در گفتگو با دلگان پرس به سالروز آتش زدن مسجدالاقصی به دست عوامل رژیم جعلی صهیونیستی در سی ام مرداد سال 1348 اشاره کرد و گفت: این روز درتقویم جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی به نام روز جهانی مساجد نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

وی به جایگاه برجسته و موثر مساجد در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: بدون تردید مسجد سنگر و محور اصلی انقلاب اسلامی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین بامری در ادامه با تاکید بر اینکه مسجد تنها محلی برای رکوع و سجود نیست، تصریح کرد: بلکه مسجدی در تراز ولایی و انقلابی است که محراب و منبرش ماهیت حرکت و محور را مشخص کند.

,

امام جمعه شهر دلگان با بیان اینکه مسجد در اسلام و انقلاب اسلامی کانون و محوری برای حرکت و جهاد و همچنین قیام بر علیه دشمنان و طاغوت است، اضافه کرد: چنانکه مسجدالاقصی شاهدی بر این مدعا است.

,

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، اعزام نیروهای مردمی و بسیجی به جبهه هایحق علیه باطل از مساجد انجام می شد، ادامه داد: چنانکه امام خمینی( ره) فرمودند: :مسجد سنگر است، این سنگر ها راحفظ کنید و قدر مسجد که خانه خدا است را بدانید، در مساجد حضور پیداکنید و با حضور خود آنان را آباد کنید.

,

حجت الاسلام والمسلمین بامری با تاکید بر اینکه جرقه های اولیه انقلاب اسلامی از مساجد زده شد، اظهار کرد: مساجد نقش محوری در حرکت و قیام مردم کشور ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته اند.

,

امام جمعه شهر دلگان خاطرنشان کرد: مساجد مکانی برای حل بسیاری از مشکلات و معضلات است و باید مورد توجه همگان باشد.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه