اخبار داغ

در بازدید از روند اجرای طرح هجرت در مدارس منطقه بنجار بیان شد

توانمند سازی و ارتقا مهارت‌های شغلی و زندگی دانش‌آموزان مهم ترین هدف طرح هجرت سه

توانمند سازی و ارتقا مهارت‌های شغلی و زندگی دانش‌آموزان مهم ترین هدف طرح هجرت سه
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل عنوان کرد: توانمند سازی و ارتقا مهارت‌های شغلی و زندگی دانش‌آموزان مهم ترین هدف طرح هجرت سه به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری اوشیدا؛ رئیس اداره آموزش و پرورش بنجار به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل به اتفاق معاونت پشتیبانى و توسعه مدیریت و کارشناسان حراست و روابط عمومى و مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده از روند اجرای طرح هجرت سه در مدارس منطقه بنجار بازدید کردند.

صفرعلی شهرکی رئیس اداره آموزش و پرورش بنجار در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ رنگ آمیزی و فضا آرایی مدارس را از مهمترین برنامه های طرح هجرت ۳ برشمرد و اظهار کرد: این طرح علاوه بر ایجاد حس مسئولیت پذیری و روحیه جهادی و تقویت مبانی اعتقادی و اجتماعی در بین دانش آموزان، گسترش فرهنگ مشارکت و کار و تلاش را نهادینه می کند.

شهرکی افزود: دانش اموزان شرکت کننده در این طرح روزهای بانشاطی را در کنار دوستان خود می گذرانند و مهارت های مختلفی را در قالب کار گروهی فرا می گیرند.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: مهمترین اهداف اجرای طرح هجرت ۳ دانش‌آموزی را غنی سازی اوقات فراغت، توانمند سازی و ارتقاء مهارت‌های شغلی و زندگی دانش‌آموزان می باشد.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی افزود: این طرح با رویکرد کمک به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارت‌های فنی و کارگروهی با تقویت فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح هجرت سه به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان زابل و با همکاری بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش بنجار از دوم تیر ماه کار خود را در عرصه های رنگ آمیزی، زیباسازی، مرمت و بازسازی مدارس آغاز کرده و تا آخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ رئیس اداره آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل با حضور در دبیرستان مالک اشتر بنجار، دبیرستان شهید طالقانی دهنو و دبستان شهید قجر دولتی روستای حسن رحمان از نزدیک در جریان روند اجرا و میزان پیشرفت این طرح که شامل رنگ آمیزی کلاسهای درس و سالن آموزشگاه و رنگ آمیزی درب و پنجره کلاسها و شعار نویسی و زیبا سازی فضای آموزشگاه بود قرار گرفتند.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری , اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه