اخبار داغ

در وصف شهید بی سر دوران؛

مهربانی شهید حججی با همسر و فرزندش نشان از اخلاق پیامبری بود

مهربانی شهید حججی با همسر و فرزندش نشان از اخلاق پیامبری بود
او مجاهد فی سبیل الله بود و این جهاد را در دفاع از حرم حضرت زینب و امنیت ایران اسلامی نشان داد و صحنه ی خداحافظی او با خانواده و خصوصاً پابوسی پدر و مادرش فوق العاده بود و مهربانی اش با همسر و فرزندش نشانی از اخلاق پیامبری در خانواده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سال ها قبل مداح انقلابی و مخلص حاج صادق آهنگران در نوحه ای شکوائیه ای سرداد که خدایا چرا درِ باغ شهادت را بستند. دیر زمانی نگذشت که واقعیت های جامعه و جهان روشن ساخت که درِ این باغ برای اهلش و آن ها که دلداده ی معبود و محبوب هستند بسته نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

نصرالله شفیعی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در مطلب ارسالی به سپاس نوشت: در این میان مدافعین حرم و آن ها که از این خیل عاشق به سوی معشوقشان پرگشودند بهترین گواه است که برای سربداران مکتب حسینی هیچ وقت باب شهادت بسته نیست و عجیب این است که هر چه زمان می گذرد صحنه گردانان این میدان درخششان عجیب تر و شورانگیزتر می شود.

, سپاس,

در این میان شهید محسن حُججی داستانی دیگر دارد که باید به معنای واقعی گفت که خون این شهید و گلوی بریده ی او، روح دیگری درکالبد فسرده ی کسانی دمید که چرب و شیرین دنیا آن ها را سخت به خود مشغول کرده و حتی برخی از اینها گذشته خود را فراموش کرده و به دنبال راهی هستند تا رضایت غربی ها و اربابان زر و زور را فراهم آورند. خداوند درباره ی حضرت ابراهیم (ع) می فرماید ابراهیم یک امت بود. قطعاً بیان این ویژگی از سوی خدا برای ابراهیم بر می گردد به زندگی حضرت ابراهیم و نقشی که ایشان در گسترش توحید و مبارزه با شرک و بت پرستی داشت.

,

شهید حُججی این جوان 25 ساله نشان داد که به تنهایی یک مکتب است. مکتبی مجسم از همه ی آنچه که در کاغذ شرح و بیان شده است. او به تنهایی بسیاری از فضائلی را که یک انسان تربیت شده ی مکتب اسلام باید در خود بپروراند، پرورانده بود.

,

او انسانی عاشق و داعیاً الی الله بود. فعالیت های فرهنگی شهید حججی در نقاط مختلف گوشه ای از فعالیت های تبلیغی  پیامبران برای هدایت بخشی انسان ها بود. او مجاهد فی سبیل الله بود و این جهاد را در دفاع از حرم حضرت زینب و امنیت ایران اسلامی نشان داد و صحنه ی خداحافظی او با خانواده و خصوصاً پابوسی پدر و مادرش فوق العاده بود و مهربانی اش با همسر و فرزندش نشانی از اخلاق پیامبری در خانواده بود.

,

او تجسمی عینی از آیات قرآن بود. صلابت و شجاعت بی نظیرش آنگاه که به دست ددمنشان وهابی و داعشی می افتد صحنه ای اسطوره ای خلق می کند. نمونه ای از مؤمن واقعی بود زیرا المؤمن کالجبل الرّاسخ.

,

گلوی بریده او حکایت گر همه ی مجاهدان و مبارزان موحدی است که در طول تاریخ برای استقرار حاکمیت الله از تمامی هستی خویش گذشتند، او حسین مجسم زمان بود که به دست شقی ترین افراد به اسارت گرفته شد و با بدترین قساوت جسد مطهرش را به رگبار بستند تا اینکه به آروزی خویش یعنی لقاء الله رسید، آنگاه این دشمنان نابکار سر او را از تن جدا کردند تا دنیا بداند که هنوز یزیدیان در یک سوی میدان مستانه ایستاده اند و حسینیان نیز با انتخاب مرگ عزتمندانه به نبرد با دیوصفتان پلید می روند و در این راه از همه ی هستی خویش می گذرند. شهید حججی تجسمی از همه ی فضائلی است که یک انسان کامل در طول سال ها مجاهدت با نفس در خود پرورش می دهد.

,

شهید حججی ثابت کرد که می توان جوان بود و موحد، می توان جوان بود و به خاطر خدا و آیین پاکش از همه ی هستی خویش گذشت. و بالاخره شهید حججی ثابت کرد که انسان شدن دست یافتنی است و همین نزدیکی هاست کافی است که اراده کنی و عزمت را استوار باشی.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه