اخبار داغ

حواشی انتخاب شهردار؛

جلسات انتخاب شهردار اصفهان پخش زنده نخواهد بود

جلسات انتخاب شهردار اصفهان پخش زنده نخواهد بود
برای جلوگیری از شائبه در مورد انتخاب شهردار، پیشنهادی مبنی بر پخش زنده جلسات انتخاب شهردار مطرح شده بود که معین، رییس موقت شورای پنجم در واکنش به این خبر گفت: خیر، این پیشنهاد در شورا رای نیاورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان بیدار؛ چندی پیش شهردار اصفهان با اعلام انصراف خود از گردونه رقابت های انتخاب گزینه شهردار خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان بیدار,

دیروز در حاشیه آخرین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، فتح الله معین، رییس موقت شورای پنجم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما گفته اخیر شهردار مبنی بر تکذیب انصراف از شهردار شدن را تایید می کنید گفت: «من نمی دانم از خودش بپرسید.»

,

این صحبت درحالی مطرح شد که برای اولین بار خبر انصراف جمالی نژاد از زبان معین و در گفتگو با خبرنگار ایسنا مطرح شد.

,

وی پس از این صحبت برگه ای را که حدود سه خط روی آن تایپ شده بود از جیب خود درآورد و به یکی از خبرنگاران داد و گفت: این صحبت جمالی نژاد است که انصراف داده و می توانید از خودش بپرسید.

,

نمایش این برگه از سوی معین نشان از سندیت آن برای انصراف جمالی نژاد است.

,

جلسات انتخاب شهردار پخش زنده نخواهد بود

, جلسات انتخاب شهردار پخش زنده نخواهد بود, جلسات انتخاب شهردار پخش زنده نخواهد بود,

برای جلوگیری از شائبه در مورد انتخاب شهردار، پیشنهادی مبنی بر پخش زنده جلسات انتخاب شهردار مطرح شده بود که معین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: خیر، در شورا این پیشنهاد رای نیاورده است.

,

این درحالی مطرح شد که تا پیش از این سایر اعضای شورای پنجم از این موضوع استقبال کرده بودند.

,

ظاهرا شورای شهر اصفهان که حضور خود را وامدار شورای هماهنگی اصلاحات اصفهان است، مجبور است در کارهای خود مشی سیاسی خاصی را هم لحاظ کند، با این حال برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که شهردار اصفهان فردی سیاسی است.

,

با این حال امیدواریم که حتی اگر شورای شهر فردی سیاسی را به عنوان برای شهردار آینده انتخاب می کند اما در کنار این موضوع لااقل به کارآمدی شهردار بیشتر از مشی سیاسی توجه کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه