اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

36 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد ریال در خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

36 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد ریال در خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار خلیل‌آباد از افتتاح 36 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در خلیل‌آباد خبر داد و گفت: بیشترین اعتبارات با 16 میلیارد و 880 میلیون ریال به دهیاری‌ها تعلق دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شاکری در گفت‌وگو با یار خراسانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید و تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت در سال جاری با توجه به استقرار دولت دوازدهم با رویکردی جدید برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شتاب بیشتر خدمت برای مردم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه رفع مشکلات معیشتی، توسعه متوازن امکانات و اعتبارات در نقاط مختلف کشور و برقراری عدالت در موضوعات مختلف از رویکردهای جدید دولت تدبیر و امید خواهد بود.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه دولت یازدهم علی‌رغم تمام مشکلات و محدودیت‌های اقتصادی و مشکلات داخلی و خارجی که گریبان گیر آن بود کارنامه قابل قبولی دارد، تصریح کرد: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به کار گرفت.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه رأی مجدد مردم به تدبیر دولت دوازدهم، وظیفه همه دولتمردان را سنگین‌تر کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم خادمان صدیقی برای مردم باشیم.

,

 

,

35 درصد اعتبارات هفته دولت در سال 96 به دهیاری‌ها تعلق دارد

, 35 درصد اعتبارات هفته دولت در سال 96 به دهیاری‌ها تعلق دارد,

 

,

شاکری همچنین در ادامه عنوان کرد: پروژه‌های هفته دولت سال جاری در شهرستان خلیل‌آباد در حوزه‌های مختلف شهری، شهرداری‌ها، علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، شرکت توزیع برق، دهیاری‌ها، اداره کل نوسازی مدارس، بهزیستی و کمیته امداد به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

وی از افتتاح 36 عنوان پروژه در شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و تأکید کرد: در هفته دولت بیش از 36 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد و 512 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

این مقام مسئول بابیان اینکه بیشترین اعتبارات با 16 میلیارد و 880 میلیون ریال به دهیاری‌ها تعلق دارد، ابراز کرد: اختصاص این میزان اعتبار به دهیاری‌ها نشان‌گر توجه دولت به مناطق کمتر برخوردار و روستایی است.

,

 

,

وی 35 درصد اعتبارات هفته دولت 96 را متعلق به دهیاری‌ها دانست و اظهار کرد: شرکت توزیع برق با 20 درصد اعتبارات و بالغ‌بر 9 میلیارد و 872 میلیون ریال و جهاد کشاورزی با بیش از هفت میلیارد ریال و 15 درصد اعتبارات جایگاه بعد را در پروژه‌هایی دارند که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

شاکری در پایان بابیان اینکه در هفته دولت مسئولان باید بیشتر در جمع مردم حضور پیدا کنند و از ظرفیت رسانه‌ها برای بیان عملکرد و خدمات چهارساله دولت یازدهم استفاده کنند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان و گازرسانی به روستاهای کویر و آب‌رسانی به روستاها در طول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که از موفقیت‌های چشمگیر دولت یازدهم بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه