اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد:

اختصاص 400 میلیون تومان به سالن سقف کوتاه دزج

اختصاص 400 میلیون تومان به سالن سقف کوتاه دزج
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از اختصاص 400 میلیون تومان به تکمیل و راه‌اندازی سالن سقف کوتاه دزج و اهدای یک تخته تاتامی به ورزشکاران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حامد جولائی  در بازدید از پروژه‌های حوزه ورزش دزج و دیدار با امام جمعه این شهر، اظهار کرد: شهر دزج در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیاز به توجه بیشتر دارد و این موضوع در اولویت دستگاه ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: در بازدید از تنها سالن ورزشی این شهر و حضور در میان کاراته‌کاهای دزج امکانات و تجهیزات آن مورد بررسی قرار گرفت که در راستای استفاده ورزشکاران یک تخته تاتامی اهداء می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در راستای رسیدگی به امورات ورزش و جوانان دزج، نمایندگی اداره ورزش و جوانان با استخدام کارشناس راه‌اندازی و تاکنون 3 هیأت ورزشی مختلف ایجاد شده است.

,

جولائی تصریح کرد: دستگاه ورزش و جوانان استان در زمینه امورات اولیه و آغاز فعالیت این هیأت‌ها 3 میلیون تومان تزریق خواهد شد و این انتظار می‌رود با کمک مسئولین و دلسوخته‌های این شهر هیأت‌های بیشتر ایجاد شود.

,

این مقام مسوول گفت: برای تکمیل و راه‌اندازی سالن سقف کوتاه دزج 400 میلیون تومان از محل اعتبارات 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده اختصاص داده می‌شود که تا پایان سال‌جاری به بهره‌ برداری می‌رسد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: با توجه به جمعیت بخش چهار دولی عدم یک سالن سقف بلند احساس می‌شود که در تلاش هستیم با کمک فرماندار شهرستان قروه این سالن را احداث کنیم.

,

جولائی در پایان به مسئولین و اعضای شورای این شهر گفت، هر گونه اتفاق ورزشی اعم از برگزاری همایش‌های کوه پیمایی، دوچرخه سواری، دو عمومی و جشنواره‌ها در این شهر انجام شود تمام هزینه‌های این برنامه‌ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان پرداخت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه