اخبار داغ

عضو شورای شهر اهواز :

بومی و غیربومی بودن شهردار اهواز برای شورای شهر ملاک نیست

بومی و غیربومی بودن شهردار اهواز برای شورای شهر ملاک نیست
محمدرضا ایزدی گفت: یکی از کسانی که در ارزیابی ما شرکت کرد آقای جمالی‌نژاد بود که از ایشان دعوت هم کردیم که آمدند و بعد از بازدید از شهر جلسه‌ای هم گرفته شد که در آن جلسه سؤالات بسیار خوبی هم پرسیده شد و ایشان برنامه های خود را در زمینه های مختلف ارائه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با اشاره به جلسه شورای 8 کلانشهر به دعوت وزیر کشور که در ماه گذشته در تهران برگزار شد، اظهار داشت: بنده به نمایندگی از شورا در آن جلسه صحبت کردم و مسائل و مشکلات را گفتم و در پاسخ وزیر کشور حرف های خوبی زدند.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، پروژه های شاخص تهران را از نزدیک دیدیم. ضمن آنکه دیداری هم با آقای محسن رضایی داشتیم که ایشان قول دادند که حمایت کنند تا بتوانیم انشاالله با جذب سرمایه گذار تغییر و تحولی در شهر به وجود بیاوریم.

منتخب شورای پنجم کلا‌نشهر اهواز با بیان اینکه رأی به لیست جبهه نیروهای انقلاب اسلامی آخرین امیدی بود که مردم داشتند، بیان داشت: میزان مشارکت در انتخابات شورای شهر اهواز در دوره گذشته 20درصد بود، در حالی که میزان مشارکت در اصفهان 140 هزار نفر بوده که مشارکت مردم خیلی اهمیت دارد. وقتی مشارکت مردم نباشد، مطالبه گری نیست و وقتی مطالبه گری نباشد، پیشرفتی هم نخواهد بود. بنابراین اگر در این دوره همکاری صورت نگیرد، هیچ بعید نیست که مردم در دوره بعد به پای صندوق‌ها حاضر نشوند.

ایزدی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با آیت الله جزایری و استاندار خوزستان و همچنین تعدادی از مدیر کل هایی که با حوزه شهرسازی مرتبط هستند، گفت:  همگی به اتفاق قول مساعدت دادند تا بتوانیم مشکلات شهر را با همدلی مرتفع کنیم.

وی با عنوان اینکه در جلساتی که گرفته شد به این نتیجه رسیدیم که باید برای انتخاب شهردار یکسری شاخص هایی را طراحی کنیم و این شاخص ها برای ما معیار انتخاب شهردار بشود، عنوان کرد: یک فرم ارزیابی طراحی شد که طی آن شهردار می تواند وزیر، معاون وزیر، استاندار، معاون استاندار، شهردار کلانشهر، معاون کلانشهر و شهرداران مناطق تهران بدلیل حجم کار باشد. سوابق اجرایی، میزان تحصیلات، برنامه ها و اهداف و شاخص های شخصیتی مثل فساد ستیزی، روحیه جهادی، پاک دستی، توانمندی از موارد ارزیابی در این فرم هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز، با بیان اینکه برای ما فرقی نمی‌کند که شهردار اهواز بومی باشد یا غیر بومی، اظهار داشت: یکی از کسانی که در ارزیابی ما شرکت کرد و امتیاز خوبی هم اورد آقای جمالی‌نژاد بود که از ایشان دعوت هم کردیم که آمدند و بعد از بازدید از شهر جلسه‌ای هم گرفته شد که در آن جلسه سؤالات بسیار خوبی هم پرسیده شد و ایشان برنامه های خود را در زمینه های مختلف ارائه کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه