اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن خمین؛

۸۸۰۰ جلد سند مالکیت روستایی در خمین صادر شده است

۸۸۰۰ جلد سند مالکیت روستایی در خمین صادر شده است
رئیس بنیاد مسکن شهرستان خمین گفت: از سال ۱۳۸۴ صدور سند روستایی در خمین آغاز شد که تا کنون هشت هزار و ۸۰۰ جلد سند مالکیت روستایی صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاظم آب پیکر رئیس بنیاد مسکن خمین در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز گفت: از سال ۱۳۸۴ صدور سند روستایی در خمین آغاز شد که تا کنون هشت هزار و ۸۰۰ جلد سند مالکیت روستایی صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی بیان کرد: ۸۵ درصد از ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی خمین تاکنون سند دریافت کرده‌اند.

,

آب پیکر افزود: در شهر قورچی باشی ۱۵۰ جلد سند مالکیت صادر شده است و در سال جاری نیز ۶۴ پرونده به منظور صدور سند به اداره ثبت اسناد ارسال شده که پانزده جلد از این تعداد منجر به صدور سند شده است.

,

وی اظهارکرد: امسال ۳۸۷ پرونده روستایی برای صدور سند به ثبت اسناد ارسال شده که تاکنون ۸۶ جلد سند صادر شده است.

,

رئیس بنیاد مسکن خمین ادامه داد: سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی از سال ۸۴ ضد زلزله ساخته شده است و در سال ۹۶ نیز ۴۶ واحد در دست ساخت است.

,

وی دلیل کاهش ساخت و ساز مسکن را مشکلات و موانع بانکی و به ویژه تهیه ضمانت بانکی دانست و گفت: پرداخت تسهیلات ۱۸ میلیونی با توجه به گران بودن مصالح ساختمانی و دیگر لوازم مورد نیاز ساخت و ساز بر اساس نظام مهندسی و استحکام بخشی، برای تکمیل یک واحد مسکونی کافی نیست.

,

آب پیکر افزود: در سال جاری از تعداد ۹۷ فقره پرونده متقاضی تسهیلات، ۴۶ پرونده انعقاد قرارداد با بانک‌های رفاه، سپه، صادرات و مسکن انجام شده است که در این راستا بانک رفاه عملکرد و همکاری خوبی با بنیاد مسکن خمین داشته است.

,

وی خاطر نشان کرد: امسال طرح بهسازی عمرانی روستایی با عملیات آسفالت و جدول گذاری ۲۵ روستای خمین در دستور کار است که اعتبار ۴ میلیارد تومان به منظور اجرای این طرح‌ها پیش بینی شده است و در صورت تخصیص اعتبار به زودی اجرای طرح، عملیاتی می‌شود.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه